Det luktar piptobak

Mer
3 år 2 månader sedan #1322465 av hans52
Har på sistånde känt lukten av piptobak hemma hos mig och en närvaro av någonting som står vid min sida.
Jag röker ju inte kan det vara en hallucination eller är det ett väsen jag känner?
  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 1 månad sedan #1322468 av Koltrast73
Svar från Koltrast73 i ämnet Det luktar piptobak
Om jag blir orolig så intalar jag mej att det är mina psykotiska symptom -med vanföreställningar - mår jag tillräckligt bra för dagen så vågar jag tro på väsen ( dessutom så kan vissa vanföreställningar vara bedrägligt spännande och angenäma). Jag sa till en läkare en gång att jag trodde att det berodde på att min hjärna tycker att livet är så trist ibland att den skapar en föreställningsvärld som är mer spännande och väldigt övertygande. Det var på 90-talet då synen va annorlunda och ordet "inbillning"och en axelryckning ibland verkade räcka antar jag..
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Koltrast73.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1322469 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Det luktar piptobak
Undrar om det kan vara psykossymptom?

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 2 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 2 månader sedan #1322717 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Det luktar piptobak
Det kan vara ventilationen som för in röken i din lägenhet. Men känner du röklukt fråga personalen om det. Att du känner närvaro av någon annan låter lite psykotiskt, men är inget allvarligt. Fråga dig själv vilka bevis du har för närvaro, Saknar du konkreta bevis kan du bortse från det som inbillning.
Mer
3 år 2 månader sedan #1322728 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det luktar piptobak
Piptobak luktar gott. Bara njut!
Mer
3 år 2 månader sedan #1322731 av hans52
Svar från hans52 i ämnet Det luktar piptobak
Ja Geta tobaken luktar som märket borkum riff.