Hjälp med framsidan av min nya bok!! Någon med idéer?

Mer
13 år 8 månader sedan #315230 av Geta
Kul bilder med dig i trappan och med katter på magen... :tummenupp
Mer
13 år 8 månader sedan #315237 av Aspergergirl
Tack Geta! Ja jag köpte denna tröjan i sommar och jag älskar den. Om man ser hela tröjan så är den full av katter och jag älskar ju katter så den passar mig jättebra! Sedan har jag en till tröja som jag också köpt i somras. Den är nästan likadan men har en hund i mitten och katter runt omkring sig. Trycket finns på ryggen också, på bägge tröjorna.

Vad tror du Geta? Skulle något utav "trappkorten" passa på omslaget?

/A-C
Mer
13 år 8 månader sedan #315238 av Geta
Ja, det tror jag. Bor det även rullstolsburna i ditt gruppboende
när det finns en ramp i trappan?
Mer
13 år 8 månader sedan #315241 av Aspergergirl
Huset jag bor i är ett sjuvåningshus och här finns flera hyreshus på rad bredvid varandra så det är många som bor här och använder denna trappan. Vårt gruppboende består av 6 lägenheter och ett gemensamt utrymme och detta finns på första våningen så vi är med andra ord inte ensamma om att bo i detta huset. När det gäller rampen i trappan så är den nog till för både rullstolsburna och framförallt barnvagnar som det finns mycket av här. /A-C
Mer
13 år 8 månader sedan #315245 av Saari
Låter precis som mitt boende, Aspergergirl. Jag fick en idé om att du kan måla av hyreshusen och ha det som framsida.

Så fin som du är, så tycker jag ändå att bilderna som tagits är lite för oprofessionella. Du borde be en duktig fotograf ta en porträttbild som du kan ha på baksidan eller någonting. Det ser mycket mer proffsigt. Jag tycker det är bra om du har en bild på dig någonstans på omslaget eller inuti boken, så att man ser hur författaren ser ut.