Hjälp med framsidan av min nya bok!! Någon med idéer?

Mer
13 år 9 månader sedan #314639 av MsTibbs
Till min bok gjorde jag ca 10 förslag i photoshop, jag tittade i en bok med bokomslag och även på nätet för att få inspiration.
Mer
13 år 9 månader sedan #314647 av Geta
Det går mode i bokomslag. De kan vara ganska lika varandra.

Mitt förslag är ett runt bord med flera stolar runt....
Mer
13 år 9 månader sedan #314655 av Saari
När jag läste ursprungsinlägget fick jag ungefär samma tanke som Geta. Jag ser en soffa och en lampa framför mig som omslag, kanske en katt som sover i soffan. Jag tycker att du kan ha en bild på dig själv på baksidan eller inuti boken.
Mer
13 år 9 månader sedan #314666 av Aspergergirl
Tusen TACK till er ALLA för era tips. Jag har tagit dem till mig och funderar.... Fler tips är fortfarande välkommet även om jag fått många redan!

Sedan måste jag fråga hur jag ska göra om jag vill visa en bild på mig här i mitt inlägg. Måste jag ladda upp bilden någon annanstans eller hur ska jag göra? Har ni tips på vart jag kan ladda upp bilden om jag nu måste göra det på en annan webplats? Jag är medlem på en sådan sajt där man laddar upp sina foton och får en adress till bilden som man kan länka till, men jag minns inte vad sidan heter eller adressen dit. Någon som kan hjälpa mig? Tack på förhand mina vänner! /A-C
Mer
13 år 9 månader sedan #314674 av maktlös
Kan du inte ha en sån rad med pepparkaksgubbar man klipper fram i papper på framsidan.
Ni vet sånt julpynt. Ger flera lager av symbolik.
Mer
13 år 9 månader sedan #314675 av Geta
Du skulle kunna måla av ditt hyreshus och ha som omslag....