Mitt nya liv - min nya bok

Mer
13 år 4 månader sedan #349863 av Aspergergirl
Mitt nya liv är min tredje bok som jag ger ut i år. Den beräknas komma ut i handeln den 2/12 då den lär finnas både på Adlibris, Bokus, Bokias nätbokhandel, Litenupplaga.se samt i många bibliotek och hos vanliga bokhandlare. Priset på denna bok blir lägre, än på mina andra böcker, eftersom jag låtit trycka upp den i en större upplaga. Boken är en självbiografi som beskriver min flytt till gruppboendet och hur mitt liv är i största allmänhet. Man får följa mig i både hypomana perioder och depressiva svackor. Helt enkelt hur det är att leva med Asperger och bipolär sjukdom.

Jag är så glad över denna nya bok! Tror nästan att den kommer att sälja bättre än "Asperger och jag" som var min första bok, även den en självbiografi, som dock handlar om min uppväxt.
Vill ni veta mer hänvisar jag er till förlagets hemsida och nätbokhandel:
www.litenupplaga.se/720

Fotot på framsidan av boken är det ni kan se här:
www.facebook.com/photo.php?pid=5 ... =525159003

Jag har tagit detta foto, genom en "port" eller vad jag ska kalla det, i Ronneby Brunnspark. Man kan se dammen skymta på andra sidan, med en massa livfulla änder, samtidigt som solen skiner. Jag kan säga som så, att det var oerhört svårt att komma på hur framsidan skulle vara, men till slut valde jag denna bild. Den är tagen i motljus så solens strålar syns tydligt. Bilden symboliserar mitt nya liv, alltså att dörrarna öppnas för mig och framför mig finns mitt nya lyckliga liv. Vad tycker NI om fotot? Hur hela framsidan ser ut kan ni se om ni klickar på länken till litenupplaga.se Där finns det en bild på boken! =)

Kram A-C *jättelycklig*
Mer
13 år 4 månader sedan #349886 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Mitt nya liv - min nya bok
Gillar fotot! Omslaget ser snyggt ut på den lilla bild man kunde se i webbutiken. Ska bli spännande att läsa!

Prata inte med hat i munnen!
Mer
13 år 4 månader sedan #349889 av mopa
Svar från mopa i ämnet Mitt nya liv - min nya bok
Snyggt. :)
Mer
13 år 4 månader sedan #350062 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mitt nya liv - min nya bok
Väldigt fint foto! Har du tagit det med kamera eller mobilen? Hur stor upplaga har du tryckt upp boken i? Lycka till med den nya boken, som är din tredje.
Mer
13 år 4 månader sedan #350086 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mitt nya liv - min nya bok
Bilden är vacker.....du har verkligen fått schvung på ditt bokutgivande.
Mer
13 år 4 månader sedan #350505 av Aspergergirl

Admin1 skrev: Väldigt fint foto! Har du tagit det med kamera eller mobilen? Hur stor upplaga har du tryckt upp boken i? Lycka till med den nya boken, som är din tredje.


Hej Admin!

Tack! Fotot har jag tagit med min mobil, en Sony Ericsson Xperia X10 med 8,1 megapixelkamera. Jag kan bara säga det att denna mobilkamera är bättre än min gamla digitalkamera så jag är mycket nöjd med mobilen. När jag köpte den prioriterade jag en bra kamera eftersom jag tycker om att fotografera och gör det mycket.

Angående boken har jag tryckt upp den i en upplaga på 200 böcker. Jag brukar trycka upp dem 100 st åt gången, men jag resonerade som så att, om jag ger ut 200 i stället, så sjunker styckpriset så pass mycket att jag tror boken kommer att sälja bättre. Så för er som undar så tar jag 125:- + 30:- i frakt för boken. Det är billigare än "Asperger och jag" trots att de har lika många sidor. Boken kommer ut den 2/12!

/Ann-Charlotte