Berny Pålsson - Vingklippt ängel

  • walkidiotwalk
  • Besökare
  • Besökare
19 år 7 månader sedan #3440 av walkidiotwalk
Svar från walkidiotwalk i ämnet Vingklippt ängel
Jag har precis läst boken. Fast jag blev inte sådär deprimerad som alla andra påstått att man skulle bli. Jag tänkte att vafan, kan hon så kan jag, så jag beslöt mig för att sluta vara självdestruktiv. Det funkade visserligen inte så bra men det är bara att försöka igen..
Mer
19 år 7 månader sedan #3480 av darkangel
Svar från darkangel i ämnet Borderline/schizofreni
Har läst alla inlägg i tråden och ville förmedla lite om mina tankar också.

Jag kan tyvärr inte skriva i forumet när jag är inloggad men som inloggad heter har darkangel.

Jag har läst Vingklippt ängel och tycker att den var bra. Jag blev tyvärr lite sämre efter att jag läst den då jag tar åt mig saker lätt.

Berny är så lik min väninna med sina symptom, de är lika gamla. Det ända som skiljer dom åt är uppväxten. Så jag tror definitivt att det Berny skriver är sant och riktigt.

Till Hanna_Norr:

Jag förstår att du inte vill göra någon upprörd. Och det är bra att man har olika åsikter.

Jag vill bara säga att jag har diagnosen Borderline och att jag aldrig har uoppfattat mig som speciellt besvärlig eller krävande. Det har inte andra heller.
Borderline har blivit ett skällsord i psykiatrin och det beror mycket på dålig utbildning och kunskap inom området som det blir så lustigt i vårdsituationer för vårdpersonal är benägna att sätta en stämpel i pannan på de som har diagnosen...

Till sist vill jag bara säga till Berny: fortsätt skriv och kämpa. En dag kommer du att kunna hantera dina demoner. Du ha din änglafamilj att söka stöd hos, låt dom hjälpa dig.
Mer
19 år 7 månader sedan #3493 av Admin1
Hej, Darkangel!

Jag har ändrat så att det kom under ditt namn. Att du har svårt att skriva som medlem kan bero på att det blivit fel på cookien från Viska. Försök ta bort den i webläsaren och logga in på nytt så kan det ordna sig.

Annars måste man ta bort dina medlemsuppgifter och sedan måste du registrera om dig igen. Hör av dig till mig om problemen fortsätter så tar jag bort dina medlemsuppgifter. <!-- e --><a href="mailto:webmaster@viska.se]webmaster@viska.se[/url]<!-- e -->

Admin
Mer
19 år 7 månader sedan #3712 av scorn
har också läst den Känner igen mej! :cry:
  • Tessssaaaan
  • Besökare
  • Besökare
19 år 6 månader sedan #4179 av Tessssaaaan
Svar från Tessssaaaan i ämnet Berny Pålsson - Vingklippt ängel
jag älskar den boken, den är speciell, man förstår vad riktig vänskap är, och hur dåligt en person kan må. Jag undrar om det finns någon sida med bilder på berny, vet någon ? Jag älskar hennes klädstil och hennes hår .. Det är så vackert ![/i]
Mer
19 år 6 månader sedan #4182 av Admin1
Jo, Berny har en egen sajt med bilder mm, som finns i denna sajts länksamling
www.bernyblue.com/

Admin