Era bästa låtar från 70, 80 o 90-talet!?

Mer
5 år 8 månader sedan #1070691 av Kloppe
Den här minns jag från 90-talet. Gillade ganska mycket.


Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
5 år 8 månader sedan #1070724 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
5 år 8 månader sedan #1070770 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Era bästa låtar från 70, 80 o 90-talet!?
Från 80 talet partylåten nummer ett!


Från 90 talet mest chilla låten


00 talet finaste balladen!


2010 talet bästa låten nånsin!


70 talet missa jag men jag var inte ens född då! Så jag skulle känna mej hedrad att lyssna på fler 70 tals låtar än dessa ni redan länkat!

Men en del artister jag återkommer alltid till från 70 och 80 talet är Kate Bush, Patti Smith, Janis Joplin och ännu äldre som tex Nina Simone eller Edith Piaf! Sedan även Pet Shop Boys! Dom har riktigt sjysta partylåtar med rejäl drag i!

Sedan på 90 talet gick jag mycket på rejv och favoriter där var infected mushrooms och sphongle!

Här är en låt med sphongle som är lugn trance Music som heter ambient!


Infected mushrooms är party trance! Här är en låt med dom lite nyare låt för den nyfiken!
  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
5 år 8 månader sedan #1070773 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Era bästa låtar från 70, 80 o 90-talet!?
Sedan musik som man spelar när man bjuder hem några på middag som har med sig vin för nämna några!

Är mano chao låten jag länkar kommer från deras bästa skiva!


Leonard Cohen! Jätte mysig musik att sitta dricka vin till och äta god mat


Nina Simone hennes bästa låt nånsin och en av det bästa låtar huvud taget som har gjort passar till ett glas rött vin


Sen efter några glas vin och man börjar bli berusad kan man slå på följande låt som är lite flummigt men mycket extremt dansvänlig!


Sedan finns andra mysiga musiker och sångare till käka god mat och vin! Det är Sophie Zelmani, Lisa Ekdal, Melissa Horn, Lars Winnerbäck, sedan en engelsk stor favorit som jag har oxå flera skivor av är James Morrison!

Här är en låt med James Morrison som ni kanske känner igen en av hans kändare låtar! Men jag tycker hans mindre kända låtar är oxå svinbra!


Och vill man retas lite och röra om i gryten så spela den här låten helst på storskärmen vilket jag gjorde på en fest där bland annat en kvinna där jobba som vidrig sockärring! Och jag fick starka reaktioner och jag fick ett gott skratt! Kort därefter bad värdinnan nej och mina vänner dra för bland annat hade en tjej kompis tagit stryptag på henne vilket var menat som ett skämt som urarta sig! Men innan vi gick så gick jag till toan och pissa ned allting!
Mer
5 år 8 månader sedan #1073471 av Kloppe
Klassiker från 70-talet:



Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1073476 av Utomjordingen
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Utomjordingen.