Sånt som lockar till skratt

Mer
5 år 5 månader sedan #1100361 av Maxjohan1983

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1100396 av Nissegossen



Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 5 månader sedan #1100409 av Amandara
Jag tycker dråpligheter i vardagliga livet är roligast....om någon säger något skojigt utan att ha tänkt eller någon går in i en lyktstolpe som den inte uppmärksammat.
Mer
5 år 5 månader sedan #1100461 av Nissegossen
När jag var ung var jag ute och gick långt borta i tanken gick med huvudet nedböjt tills jag gick in i farsans hand som han satt mellan mig och lyktstolpen i den stunden kände jag mig tankspridd som en gammal professor. Far sade nästa gång kanske jag inte gör det. Han gav mig en tankeställare. Jag gick ju bredvid honom och bara följde med.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 5 månader sedan #1100469 av wasp
Svar från wasp i ämnet Sånt som lockar till skratt
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1100542 av Maxjohan1983
IDag var det en snubbe som sprang som en dåre för att hinna med bussen men då han nästan var framme vid den började den åka iväg. Mycket snopet för honom då det var framför föraren han sprang å ändå kände inte busschauffören för att vänta ytterligare 10 sekunder till på honom. Oftast brukar dem stanna å vänta om dem ser att någon springer för att hinna med.

10 sekunder var nog en överdrift. Det var nog bara fem sekunder. :D

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Maxjohan1983.