Den stora musikanläggningstråden

Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1141170 av björk
Denon avr 3803 förstärkare.
Argon stativ högtalare.
Supra Classic högtalar kabel
is blå 1.5 m per kabel
Denon Dcm280 cd-spelare

Som Carola sjunger typ im "found of the heaven but im not scared of the dark" med utmaningar Asså allt är klart om 1 halv vecka fredag nästa vecka plus att jag ska koppla samman

300

Sån här har jag till och brja med köpt

Sen 2 philips för en hundring (högtalare) isblå högtalare kabel. Denon cd spelare..
Argon högtalare. +2 högtalare +en subwoofer men allt det är inte betalt

300
nu så bjöd någon över mig på denna :dans :dans :dans

De kom som en skänk ifrån ovan

I den aspekt att man ska ha råd plus att behöva den också.. :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by Admin1.
Mer
5 år 2 veckor sedan #1142178 av björk
Mer
5 år 2 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1142184 av björk
www.hifiklubben.se/kablar/speaker-plugs/...nana-1-banankontakt/

Förutom detta behöver jag möjligen en högtalare kabel ja just det ja plus lite interna kopplingar typ tuner cd versus reciever (kabel)

Tuner plus cd spelare står näst på schemat!!!!!
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by Admin1.
Mer
5 år 2 veckor sedan #1142206 av Cosmos
Har tyvärr inte bilder men kan räkna upp prylarna. Förstärkare Pioneer A30, cd-spelare Sony, skivspelare Denon, tuner Rotel, kassettdäck Pioneer och så golvhögtalare Celestion 120 W. Låter fantastiskt bra!
Mer
5 år 2 veckor sedan #1142272 av wasp
Imponerande björk och Cosmos! Själv har jag högtalare till min laptop och ljud via Youtube, eller Spotify............... Är 60+ men har digitaliserats.
Mer
5 år 2 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1142293 av Nissegossen
Bara för säkerhets skull, skriver jag, korsa aldrig trådarna till högtalare, förstärkaren går direkt

Har bredvid mig en stereo jag hittade i ett sophus tillsammans med stora bashögtalare. Tog hem den, den fungerade. Men jag förstod rätt snart varför den stod där. Den förstärkare som gick till bashögtalarna hade gått.

Jag har ju sparat på högtalare och kan ösa på med högre volym, men gör jag det, så blir grannarna vansinniga och jag skulle åka ut. Den har en skivväxlare på den och ett kassett däck som fungerar. I sovrummet har jag en stereo med vinylspelare har gett bort flera dessutom. Bli soprum grävare. All elektronik ligger bredvid sopkärlen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by Admin1.