Den stora musikanläggningstråden

Mer
3 år 5 månader sedan #1294502 av björk
Detta är ett mil-stolpe projekt ..
[img
Mer
3 år 5 månader sedan #1294507 av Cosmos
Min anläggning är inte så imponerande som din, men den är tillräcklig för migas. Subbox har jag ingen t ex, det saknar jag, kanske köper jag en sådan. Mina utmärkta Celestion golvhögtalare har ingen riktig studs i basen. Men precis som du kan jag ha alla ljudkällor kopplade till anläggning, TV:n via kabel men mobil och dator via bluetooth. Min bluetoothdosa köpte jag på Netonnet, en Andersson, kostade nästan ingenting.

En liten undran: Vad tycker dina grannar om ditt spelande? Mina är inte glada.
Mer
3 år 5 månader sedan #1294531 av björk

Cosmos skrev: Min anläggning är inte så imponerande som din, men den är tillräcklig för migas. Subbox har jag ingen t ex, det saknar jag, kanske köper jag en sådan. Mina utmärkta Celestion golvhögtalare har ingen riktig studs i basen. Men precis som du kan jag ha alla ljudkällor kopplade till anläggning, TV:n via kabel men mobil och dator via bluetooth. Min bluetoothdosa köpte jag på Netonnet, en Andersson, kostade nästan ingenting.

En liten undran: Vad tycker dina grannar om ditt spelande? Mina är inte glada.


Jag har en sådan dozza med andersson från.
netonnet. Netonnet.


Den/det är de bästa sen andra världskriget slut.
Märkligt att vi har den samma. Den är verkligen ett skänk :be :be :be
Mer
3 år 5 månader sedan #1294545 av Cosmos
Kul!
Mer
3 år 5 månader sedan #1294579 av wasp
Har ingen ljudanläggning längre, utan spelar Youtube och Spotify i datorns högtalare. Min sista CD skiva köpte jag 2008. Silent Knight, Saga.

Här är datorhögtalarna: www.elgiganten.se/product/datorer-tillbe...os-s3-datorhogtalare
Mer
3 år 5 månader sedan #1294585 av Lejonhjärta
Jag har ganska bra inbyggda högtalare i min Macbook Air, men vill jag blasta högre musik så har jag denna. Använder den väldigt sparsamt, jag bor på ett lyhört ställe.. :)

www.elgiganten.se/product/ljud-hifi/hogt...dlos-hogtalare-svart