Musik påverkar mig

Mer
4 år 3 månader sedan #1209199 av memphis
Svar från memphis i ämnet Musik påverkar mig
Enligt Clean har jag varit schaman i tidigare liv, och jag tror honom. Ibland gör jag schamanska saker även i detta liv, knappt märkbara ting. T ex så dansar jag och offrar dansen till ett högre syfte. Jag har stenar i duschen och djurfigurer. Han har nog alldeles rätt i att jag brukade vara en schaman.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1209217 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Musik påverkar mig
Aktas för dryck gjord på spikklubba och annat om du vill gå in i ett trance tillstånd du vet inte vad du gör. Likadant hård på rödvitprickig flugsvamp
sv.wikipedia.org/wiki/Röd_flugsvamp
giftinformation.se/svampregister/rod-flugsvamp/

Drog att berusa sig med runt norra polcirkeln i hela världen. När den förste skulle kissa var det mindre lottade som drack kisset det försvann opåverkat ur kroppen.

Musik går dygnet runt på datorn, startade om datorn här efter att den gått över ett dygn i sträck den ville inte svara helt nödvändigt startade om utan problem, men det var trögt och ville inte till att börja med


Det rensade mycket

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1209263 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Musik påverkar mig
Jag har precis satt på skivan "Xanadu". Nästan direkt blev jag lugnad. Olivia Newton John hade en riktigt fin stämma. Jag hade först tänkt att hoppa över hennes låtar, men ska lyssna på dem.
Mer
4 år 3 månader sedan #1209325 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Musik påverkar mig
Ja, det börjar bli dags att starta om datorn, den fungerar fortfarande klockrent, men kanske just därför

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1209702 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Musik påverkar mig
Förr i tiden när det var krig gick två härar mot varandra. De hade väl i alla fall trumslagare med sig, men tror även där fanns blåsinstrument. Det är något med trummor som tilltalar mig.
Mer
4 år 3 månader sedan #1209708 av Vierja
Svar från Vierja i ämnet Musik påverkar mig
I Sydamerika brukar dem hålla batucadas på gatorna, det är trummor dem spelar, typ mini carneval då o då.
Väldigt populärt där. Tror trummor väcker något väldigt primalt, speciellt när rytmen flowar. Är väl ingen tillfälighet att musiken räknas i bpm, samma som våra hjärtslag.