Skådespelare.

Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1237146 av zoegas
Skådespelare. skapades av zoegas
Philip Seymour Hoffman.



Han briljera i alla filmen han var med i. Han spelade oftast biroller, men hans hantverk tog över hela rullen.
Han hittades på toaletten med kanyl i armen. I hans system fanns benzo, heroin kokain och amfetamin.
En speedball där man blandar kokain och heroin. Det är ju inte så smart,, Som vanligt är knarket inte rent,
polisen kalla det för en olycka. Men när langarna stoppar i annat för att dryga ut knarket har det blivit
en cocktail som var dödlig. Förgiftning.

Han var inte stor som Matthew McConaughey eller Leonardo DiCaprio i media sammanhang eller pengarna.
Men han var en bättre skådespelare än både två. Hans bästa roll var i Boogie Nights .
Se de, helt magnetisk prestation. Han är i samma liga som Mozart och Charlie Chaplin. Jag känner mig
rånad att han dog så ung att det inte blev fler filmer.

Vad har ni för några skådespelare som favorit?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237150 av memphis
Svar från memphis i ämnet Skådespelare.
När jag hörde nyheten o hans död sa de att han hittats i badkaret. Jo han var mycket speciell och skicklig skådespelare.

Jag gillar mycket Christian Bale som skådis. Tycker också att Mikael Persbrandt är skicklig.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1237167 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Skådespelare.
Christian Bale.



Han är en sexsymbol. Otroligt stilig. Han är känd för sina otroliga kropps förvandlingar. Jag hade behövt
hans PT. Han var skådespelare redan som barn. I filmen Empire of the Sun blev han redan som barn
en topp skådis. De bästa han gjort är American Psycho , en smal film men hans roll som Bateman
en sexbomb och massmördare gjorde alla tjejer på planeten våta. Han har gjort massor med filmer.
Där Batman är hans största roll.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237191 av memphis
Svar från memphis i ämnet Skådespelare.
Jag gillar JimCarey. Tycker han är rolig. Gillar t ex Dum&Dummare och Truman Show.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237244 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Skådespelare.
Jag gillar M Emmet Walsh, han har oftast småroller i mindre produktioner. Tycker han verkar sympatisk.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237433 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Skådespelare.
Tom Hanks är en favorit.

/Dave