Fotografi

Mer
4 år 4 veckor sedan #1239100 av memphis
Fotografi skapades av memphis
Hittar ingen tråd om foto, även om det med all säkerhet finns om man orkar bläddra igenom 77 trådar.

Jag tog ett riktigt fint fotografi av min mammas hund idag. Det var direkt när jag vaknade som jag lyckades fånga ett vackert ögonblick. Han låg i sin favoritstol i motljus i sin ljusa päls och var så otroligt söt när han satt sig upp och spetsade öronen för att hälsa mig.

Jag har redan beställt 2 förstoringar av bilden. En ska min mamma få nästa gång det är läge för en present. Det blir nog morsdag då.

Tyvärr kan jag inte skicka bilder till Viska. Det är för avancerat för mig. Annars skulle jag visat bilden.
Mer
4 år 4 veckor sedan - 4 år 4 veckor sedan #1239103 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fotografi
Här memphis söksida för gratis webbadress för bilder
www.google.com/search?sxsrf=ALeKk001ErZ7...j0i22i30.kCz7yM6CUhM

denna verkar bra
pixabay.com/sv/illustrations/search/webbadress/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 veckor sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 veckor sedan #1239156 av björk
Svar från björk i ämnet Fotografi
Så hära såg ut förr
[img
Mer
4 år 4 veckor sedan - 4 år 4 veckor sedan #1239214 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fotografi
Har hittat en kamera, vilken jag inte vet om den är modern eller inte

Samt en kamera analog slängde de, men film till den ligger helt nya filmer kvar i en låda bakom mig. Där i en annan låda ligger kameran jag hittade

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 veckor sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 4 veckor sedan #1239215 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Fotografi
Skaffa dig en gratis halvtrasig iPhone någonstans!
Mer
4 år 4 veckor sedan - 4 år 4 veckor sedan #1239216 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fotografi
Iphone intresserar mig inte de tar oskäligt betalt för vad de kommer med. Har aldrig suttit vid en MAC heller.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 veckor sedan by Admin1.