Vilken film?

Mer
3 år 11 månader sedan #1253802 av Clean
Svar från Clean i ämnet Vilken film?
Nån rap och hiphop film med Tupac!

Jag började se döda redan som barn. Fick mediciner. Nåt jag har aldrig berättat. Men hade psykoser redan då.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253804 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vilken film?
Vad otäckt, Clean :( att se döda människor. Jag kan se otäcka saker ibland när jag slutar ögonen för att vila. Jag ser dem alltså i det svarta, innanför ögonlocken, men jag är helt vaken. Det är olika ansikten som kommer farande i mörkret. Oftast ser de helt normala ut på lite håll, men ju närmare de kommer, ju mer förvrids ansiktena tills de blir till otäcka demonansikten. Men ibland ser jag bara djurs ansikten, och det är inte otäckt.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253805 av Clean
Svar från Clean i ämnet Vilken film?
Så har jag och när jag blundar. Brukar måla detta. För att göra det produktiva. Ja det var läskigt. Ibland jagade dom mej så jag fick gömma mej. Första gången när jag var barn och upplevde det svimmade jag när jag såg min döda farfar. Det var så det började. När jag är som sjukaste ser jag satan lika tydligt som jag ser andra. Han pratar med mej försöker komma fram till olika deal. Första gången jag såg honom var det nån som ropade mitt namn och jag följde ropet. Det var han.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1253818 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vilken film?
Fy så ruskigt!

Flera ton bra, repliker i denna. Kan inte välja, en.

Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.