"""Den nya bok tråden...................

Mer
3 år 1 månad sedan #1319811 av Richard
Jag läser bara kemiböcker nu...

De två gymnasieböckerna, en högskolebok i organisk kemi o en i oorganisk kemi, en bonusbok om sprängämnen samt formelsamlingen.

Mer
3 år 1 månad sedan #1319827 av Amandara
Jag läser i Golfarens problembok som jag köpte på mig för ett par år sen. För att lära mig vilken klubba som ska användas när. Hållningsträning och hållningskorrigeringsr bryr jag mig inte om, inte nu, måste lära mig slå först. Innan man kan finlira. Man måste ha ett utgångsläge, en basnivå, först.
Mer
3 år 1 månad sedan #1319838 av Richard
Man får en liten instruktionsbok när man tar det gröna kortet. I den skrapar man fram en kod, så kan man logga in på golf.se/ för fina instruktionsvideor. Man lär sig rätt snabbt att slå, men visst händer det att jag ibland inte träffar bollen. Jag har fortfarande HCP 54, men skulle nog kunna sänka det till 36. Men jag o pappa spelar bara för nöjes o motions skull.

Sen ska man ju vara noga med vattenhinder o sidovattenhinder, jag kan inte reglerna till 100%.
Mer
3 år 1 månad sedan #1319839 av Amandara
Jag har inte heller som mål att jaga handicap. Tänker nog inte ens skriva hur många slag jag får. Sånt är jobbigt. Jag vill bara spela. Man märker ändå om man förbättrar sig.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1326928 av Geta
Läser den här boken. Köpt den på Rea. Det är nog lite fiktion men Alex Schulman kommer från en dysfunktionell familj. Hans morfar var Sven Stolpe. Hans mamma var alkoholist.

Mer
3 år 3 veckor sedan #1326931 av björk
känns lyxigt med att ha separat bibel