Vill skriva deckare...

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1292139 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vill skriva deckare...

Geta skrev: Pimed,

Du försvarade Wildas mördare också?

I vår inskränkta bubbla är det inte normalt.


Varför ljuger du jag har aldrig avsikten att försvara någon över huvud taget i vilken tråd har jag gjort det? Använd din hjärna om du har det och sluta svamla massa skit och lögner. Men iallafall skulle världen vara en bättre plats om kreti och pleti började använda sina hjärnor.

*Lämnar tråden*
Mer
3 år 5 månader sedan #1292160 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vill skriva deckare...
Nu är du helt ute och cyklar Pimed. Försvarar du en man som är en sadistiska mördare, då vet du inte vad du säger.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1292164 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vill skriva deckare...

memphis skrev: Nu är du helt ute och cyklar Pimed. Försvarar du en man som är en sadistiska mördare, då vet du inte vad du säger.


Bara för någon är sadist betyder det inte att människan ifråga är farlig eller för den delen mördare. Hört talas om BDSM? Ganska stor grupp människor i Sverige praktiserar detta som man kan inte ignorera. Dessutom som jag sa jag försvarar inte någon utan menar att alla kan bli mördare under dom rätta omständigheterna. Sedan att vi fördömer dom som går för långt är hyckleri. Varför är det hyckleri jo för att samhället tillåter dessa omständigheter äga rum.

Dessutom känner jag flera sadister och det är inget fel på dom. Men såklart finns det svin. Men svin finns överallt. Bland annat ni.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1292165 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vill skriva deckare...
Det är skillnad på bdsm och riktig sadism. Bdsm är en sexlek som ger båda parter njutning. En riktig sadist njuter av att andra människor lider. Stor stor skillnad där!
Last edit: 3 år 5 månader sedan by memphis.
Mer
3 år 5 månader sedan #1292166 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vill skriva deckare...
Vad i helvete håller du på med Pimed? Är du drogad? En anklagelse som saknar grund, skärp dig för Guds skull.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 5 månader sedan #1292167 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vill skriva deckare...
Varför uppehåller du dig på Viska om vi är "svin" på Viska, Pimed. Du borde kunna skaffa dig bättre umgänge.