Vill skriva deckare...

Mer
3 år 5 månader sedan #1292196 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vill skriva deckare...
Det var väl inte vad journalisten Kim Wall väntade sig vid intervjun att hon skulle deltaga i en sadistisk sexlek.
Mer
3 år 5 månader sedan #1292197 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vill skriva deckare...
Jämför svin och svin Pimed.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1292201 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vill skriva deckare...

memphis skrev: Vilket är just vad den här mannen är som vi pratade om- en sadistiska mördare. Så kommer du med ditt jävla vanliga dravel Pimed.

Jo just han kanske är det men långtifrån många är som han. Så det är fel att utmåla sadism som något fel. Bara tänk på hur du pratar. Han är en mördare och det spelar ingen roll om han är sadist eller inte. Dom flesta mördare är helt vanliga människor och inte sadister.

Cosmos skrev: Jag lyfter på hatten och tackar.

Vad uppstyrd du är! Går programmeringen på behandlingen bra eller? Låter som det! Bara tillfälligt tills luften åker ut så är du tillbaka på samma gamla bana. Bara vänta och se! Haha
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 5 månader sedan #1292203 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vill skriva deckare...
Hade jag varit i den ställningen hade jag sagt, lyft bort honom, du har sagt mer än nog redan, du är inte värd något det som eventuellt var, är borta, det är nog nu, fatta själv ta dig i kragen bliv nykter och be om ursäkt annars hade det varit ett nöje att sparka ut dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1292204 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vill skriva deckare...

Amandara skrev: Madsen är farlig. Det finns inte många sådana. Svin.


Alla kan vara farliga under dom rätta omständigheterna.
Mer
3 år 5 månader sedan #1292205 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vill skriva deckare...
Dravel.