Hur många av er har Netflix?

Mer
3 år 4 månader sedan #1294955 av krokus
Den streamingtjänst jag använder mest är Spotify. Den har blivit sämre, men jag klarar mig inte utan musik.
Mer
3 år 4 månader sedan #1294959 av memphis
Jag lyssnar nästan aldrig på musik nu för tiden. Blir på något vis upphetsad av musik, och jag föredrar lugnet.
Mer
3 år 4 månader sedan #1294961 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur många av er har Netflix?
Tidigare klarade jag inte att lyssna på musik som i Mix Megapol. Det rörde upp för mycket känslor. Föredrog att lyssna på klassisk musik. Idag klarar jag känslosam musik bättre.
Mer
3 år 4 månader sedan #1294963 av memphis
Precis. Musik, radio och filmer har spelat stor roll i mina psykoser. Det är lätt att jag hamnar där igen när de pratar om mig i radion och att sångerna har hemliga syften. Undviker därför den sortens upphetsning.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1295045 av Nissegossen
Tittar inte på film, koncentrationen saknas samt som med TV två gånger per månad, ingen ide då.

För alla som vill ha kabel TV gratis skaffa Appen pcforalla.idg.se/2.1054/1.643214/filmon-...v-med-filmon-live-tv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan #1295055 av Amandara
Har inte Netflix heller. Har en tv hub och får Eurosport och lite annat. Nöjd med det. Har inte heller koncentration, eller uthållighet, för att se filmer och serier. Har börjat lyssna på meditationsmusik på Spotify. Känns bra jag behöver det nog.