Favorit TV?

  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 4 månader sedan #1299992 av Cosmos
Favorit TV? skapades av Cosmos
Vilket är ert bästa TV-program? Att jag frågar är för att jag själv ser jättemycket på TV och ofta konstaterar att det är så mycket skit som sänds. Och all denna matlagning! För att inte tala om program som Ullared, Det okända och Wahlgrens värld.

Men det är kul att se deckare, helst engelska. Miss Marple och Poirot är bra liksom svenska Morden i Sandhamn. Och riktigt kul är Solsidan.
Mer
3 år 4 månader sedan #1300006 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Favorit TV?
Jag tittar en del på Salvage Hunters om en antikhandlare, som köper och renoverar. Dr Pimple Pooper tittar jag också på. Det är en hudläkare som tar bort knölar mm.
Mer
3 år 4 månader sedan #1300016 av Geta
Svar från Geta i ämnet Favorit TV?
Jag tittar på Fråga Doktorn, Sverige, Babel, Domens dag, Alla våra barn, Drottningarna, Rapport och Kulturnyheterna.
Igår tankade jag ner en film från Viddla om Sara Lidman. Ska titta på Julkalendern, när den startar.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 4 månader sedan #1300021 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Favorit TV?
Tydligen finns inte mitt bibliotek med på Viddla, det är synd för jag antar att det är gratis. Netflix, som jag har, kostar 109 kr/mån...
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1300024 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Favorit TV?
Jag tittar på krimdokumentärer främst. Sedan miss marple och Poirot är tråkigt och förutsägbart. Man vet långt innan avsnittet är slut vem eller vilka mördaren eller mördarna är. Kan titta ibland på svenska krimfilmer som visas på tv4 det håller kvalitet och är inte alltid så förutsägbart.
Mer
3 år 4 månader sedan #1300025 av Miika
Svar från Miika i ämnet Favorit TV?
Mc Leods döttrar, sänds i svt 1 mån-onsdag kl 16:45