Vilken TV är bäst?

Mer
3 år 4 månader sedan #1300931 av Richard
Jag köpte en LED-TV med upplösning på 1080p för runt 4 - 5 000 kr för 8-9 år sen, den fungerar felfritt o jag tycker den är bra tror den är på 42-46". Men så köpte jag en plasma-TV till sovrummet för 3-4 år sen, den är något större, men hur vet man vilken upplösning den har? Det kostade 3 000 kr begagnad, inklusive en reciever o surroundhögtalare.

Vilken TV är bäst?
Mer
3 år 4 månader sedan #1300960 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vilken TV är bäst?
Kan noll om tvapparater jag. Vet inte vad jag har för sorts tv, bara att den funkar bra. Innan hade jag en gigantisk och tung tjock-tv. Den här nya är ganska platt och mer lätt att placera.
Mer
3 år 4 månader sedan #1300984 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Vilken TV är bäst?
Tekniska data säger inte så mycket om apparater. Huvudsaken är ju att bilden är bra, har god svärta och bra skärpa. Jag köpte min TV från en kompis i huset bredvid för 500 kr, en Samsung med utmärkt bild. Bildkvalitén beror mycket på vilken uppkoppling och vilken typ av TV-box man har. Här är allt kopplat till stans fibernät, alltså såväl bredband som TV. Ingen antennsladd behövs längre.

Jag har Boxers TV Hub som är en Android och alltså fungerar på samma sätt som en mobil! Här är det mesta möjligt. Jag ser SVT Play, TV4 Play, Youtube, Netflix, Viafree etc och kan casta från mobil och surflatta till TV:n. Likaså kan man spela ett program från början om man har missat början. Köpte TV Hubben för 500 kr, extrapris, annars kostar den 3.000.
Mer
3 år 4 månader sedan #1301028 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vilken TV är bäst?
Jag har en gammal tjockTV, som jag valde för den använde minst el. När den går sönder köper jag en plattTV i budgetklassen. Läs mer om TV här:
www.pricerunner.se/test/tv
Mer
3 år 4 månader sedan #1301038 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Vilken TV är bäst?
The Crown är bäst just nu, tycker jag. Ser den på Netflix.
Mer
3 år 4 månader sedan #1301363 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vilken TV är bäst?
Idag är tjockTV så dåligt efterfrågade att secondhand ofta inte tar emot dem.