Har börjat blogga mer...

Mer
3 år 2 månader sedan #1314175 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Har börjat blogga mer...
Hm, sektpodden skulle jag vilja kolla in. Vilken adress?
Mer
3 år 2 månader sedan #1314177 av Geta
Svar från Geta i ämnet Har börjat blogga mer...
Adressen är helt enkelt: Sektpodden.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1314181 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Har börjat blogga mer...
Tröttnade på min egen blogg och lade av. Hade först en domän men var snål och lät prenumerationen förfalla. Domänbloggen hade många läsare, sedan tog det tid att jag fick upp antalet läsare igen när jag hade en ordinär bloggadress. Vissa inlägg hade 600 läsare, andra bara 50 så det var stor spridning. Man blev ju lite "kommersiell" när man såg vad som gick hem och inte. Skrev ett inlägg per dag när det var som intensivast.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Cosmos.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1314219 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Har börjat blogga mer...
Jag har börjat följa lite olika kändisar och bekanta på Instagram. Nyligen börjat med det. Jättekul! Finns mycket intressant där. Geta har du facebook? Där kan man följa sin familj och allas bekanta vad dom gör i sina liv rätt så intressant och kul. Människor är så himla öppna och delar med sig. Skriver dikter. Lägger ut olika evenemang som är gratis. Skriver om sina liv. lägger ut massa bilder från sina resor. Sedan även ser man vilka evenemang ens nära och kära går på och man får inbjudningar av sina nära och kära till olika evenemang oftast gratis eller kostar inte så mycket. Sedan kan man samla alla nyhetstidningars och SVT:s nyheter på en och samma uppdatering. Slipper man betala eller gå in på olika nyhetssidor och läsa. Allt finns på facebook som man lägger till. Sedan även kärringblaskor. Massa billiga och bra recept på mat, bakelser och drycker. Har du facebook?
Mer
3 år 2 månader sedan #1314221 av Geta
Svar från Geta i ämnet Har börjat blogga mer...
Nej, jag är inte aktiv på Facebook. Mina närmaste har inte heller Facebook.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1314224 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Har börjat blogga mer...

Cosmos skrev: Tröttnade på min egen blogg och lade av. Hade först en domän men var snål och lät prenumerationen förfalla. Domänbloggen hade många läsare, sedan tog det tid att jag fick upp antalet läsare igen när jag hade en ordinär bloggadress. Vissa inlägg hade 600 läsare, andra bara 50 så det var stor spridning. Man blev ju lite "kommersiell" när man såg vad som gick hem och inte. Skrev ett inlägg per dag när det var som intensivast.


Jag skrev en gång en blogg när jag hade akut psykos. Mina läsare blev mina terapueter och peppade mej och skickade hjärtan och så. Men dom flesta som läste hade själv psykiska sjukdomar. Terapisnack var det jag hade bloggen. Dom är nedstängda numera. Synd för det var en riktigt bra sajt.