Bästa Sömn medicinen

Mer
12 år 9 månader sedan #416023 av silent
tänkte höra med er här angående sömn mediciner vilken är bäst att använda har själv prövat propavan och lergigan och fick inte mycket sömn med dom alls

vet att många sömn mediciner kan man bli beroende av vilka kan då rekommenderas helst där man inte kan bli beroende och framförallt ingen viktuppgång skall försöka hitta nån sömn medicin och testa det och sen se om man kan få mer sömn än det man har just nu nån som kan tipsa om något eller några :)
Mer
12 år 9 månader sedan #416026 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Bästa Sömn medicinen
Propovan är rätt schysst altså.. Funkar det inte med en så ta två osv.. Zopiklon och liknande kan vara farligt att prega i sig för mycket utav. Man kan fan få demens har jag hört. :-/

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 9 månader sedan #416032 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Bästa Sömn medicinen
Propavan och Nozinan är en bra kombination.
Jag tar själv dom men även Zopiklon. Och jag sover bra på det. Ibland får jag öka dosen Zopiklon men det är sällan.
Mer
12 år 9 månader sedan #416039 av ensamflickan
Svar från ensamflickan i ämnet Bästa Sömn medicinen
Lergigan för lätta sömnproblem, och Nozinan om det är lite besvärligare, är vad jag har att ta till. Imovane och Stilnoct har ingen effekt på mig alls. Förr fick jag Rohypnol och Mogadon och de var bra - men svåra att sluta med.
Mer
12 år 9 månader sedan #416042 av saara
Svar från saara i ämnet Bästa Sömn medicinen
Jag har Tenox och är nöjd med den.
Mer
12 år 9 månader sedan #416050 av Saari
Svar från Saari i ämnet Bästa Sömn medicinen
När jag varit hypomanisk och Stilnoct inte fungerat, så har Flunitrazepam hjälpt bra. Rekommenderar inte att äta den under en längre tid eftersom den är ren benso.