Kan man ta livet av sig med Stesolid?

Mer
12 år 1 månad sedan #460526 av björk
Jag hade bestämt mig för att, dricka rengöringsmedel. Men det var en glas dörr emellan och den råkade vara stängd.

Därför lever jag kanske idag.



:hjärta :hjärta
Mer
12 år 1 månad sedan #460617 av malin71
Jag vill mest bara säga att ensamflickan har tagit kontakt med psykiatrin så nu är hon i trygga händer...

Jag hoppas att det är okej för henne att jag berättar det..?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
12 år 1 månad sedan #460627 av Jocke
Vad fint att ni ställer upp för ensamflickan! Och vad bra att hon vågade söka hjälp via viska! Det är väl så här Admin vill att viska ska vara, en akutjour, med nästan en bemanning dygnet runt, av i alla fall att det finns ngn som kan hjälpa till vid den aktuella tidpunkten. Därför tycker jag det är viktigare än politik, att vi istället bedriver en hjälpande verksamhet, där ngn har fått mattan undandragen från sig själv. :vagen Så ni alla som ställde upp får detta förtjänsttecken från mig.

Vars är världen på väg?
Mer
12 år 1 månad sedan #460633 av Admin1
Fint att det löste sig så bra tack vare malin71. ensamflickan skulle nog behöva ett personligt ombud, eftersom hon blivit utförsäkrad. Personliga Ombud kan hjälpa till och försöka fixa ersättning eller jobb. Det är kommunerna som håller med personliga ombud och det är gratis.
Mer
12 år 1 månad sedan #460678 av saara
Fint att du, ensamflickan tog kontakt med psykiatrin.
Hoppas att du nu får all den hjälp som du behöver. :hjärta
  • trance
  • Besökare
  • Besökare
12 år 1 månad sedan #460739 av trance
Svar från trance i ämnet Kan man ta livet av sig med Stesolid?
all kärlek och styrka till ensamflickan. du är inte ensam även om det känns så ibland. du är jättefin och att din man lämnat dig är en större förlust för honom än för dig. du förtjänar allt det bästa :hjärta

ta hand om dig fina ensamflickan :hjärta