överdos av stilnoct?

  • osäker
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 månader sedan #30377 av osäker
överdos av stilnoct? skapades av osäker
Hur många 10mg piller av Stilnoct är egentligen dödligt/orsaken till koma?
Asså jag vill inte ta livet av mig eller sånt, jag e bara nyfiken.
Min kompis oroar mig liksom så jag vill ha lite fakta.
Mer
18 år 3 månader sedan #30383 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet överdos av stilnoct?
Om du eller din kompis funderar på att överdosera medicin, så gör inte det!!!! Sök hjälp istället... det finns så mycket att leva för.... livet har så många möjligheter att upptäcka... låt inte nyfikenhet (eller en tillfällig depp) få dig att göra något dumt...
Mer
18 år 3 månader sedan #30389 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet överdos av stilnoct?
Trippa inte på det där, bara 2 tabletter är en överdos och hur du reagerar på det kan man inte veta.
Mer
18 år 3 månader sedan #30390 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet överdos av stilnoct?
överdosera inte stilnoct. jag tog ett par stycken...det var inte kul.
Mer
18 år 3 månader sedan #30407 av halv
Svar från halv i ämnet överdos av stilnoct?
Så ni menar att 4 tabletter är farligt?
Mer
18 år 4 dagar sedan #37060 av Saari
Svar från Saari i ämnet överdos av stilnoct?
Förra veckan tog jag 20mg Stilnoct till kvällen. Sedan kunde jag inte somna, men jag var "full" på tabletten ändå. Så jag fortsatte pilla i mig tabletter, jag tror att det slutligen blev 40-50mg.

Vad jag minns av natten var att jag såg maskar. Jag minns att jag gick och la mig hos pappa, men ändrade mig och gick till mitt eget rum igen. Ett annat minne från natten var att jag gick ut och rökte och föll massor, jag glömde ta på mig skor men minns inte att jag kände av någon kyla. Mamma vaknade när jag raglade omkring i huset och hon var en drottning och jag prinsessa.

Nästa dag berättade mamma att jag även satt mig i soffan och sett en film, att jag till och med drog med mig filten och gjorde det mysigt för mig. Jag har inte ett enda minne av det. Jag har svaga minnesbilder om att jag gick på toa någon gång, men enligt min mor gjorde jag det massor av gånger.

Jag blev chockad när jag fick höra vad jag gjort den natten. Tänk om jag gått och tagit fram en kniv eller nått och skadat mig själv? Eller ännu värre, mina föräldrar? Tänk om jag fallit in i spisen och slagit i huvudet?

Kan säga att jag aldrig ska överdosera på det där viset igen. I've learned my lesson.