överdos av stilnoct?

  • osso
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 5 dagar sedan #37122 av osso
Svar från osso i ämnet överdos av stilnoct?
Jag åt stilnoct i 10 år. De slutar fungera då så läkaren sa jag skulle ta två till natten men inte mer. På två sov jag och hade världens huvudvärk och mådde jätte-dåligt dagen efter. Det var inte roligt.

Maj
Mer
18 år 5 dagar sedan #37134 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet överdos av stilnoct?
Rosa: :D


gäst: Ja, minnet påverkas kraftigt redan av angiven dos. Det är inte alls obehagligt, när tabletten fungerar, vad gjorde du sen du gick o la dig igår? jag menar...vad finns att minnas..titta tapet...titta tak..

Mr X verkar höra till undantagen som ska ut och spöa folk.
Tandkrämen var ju rolig. Och sen dricka ur toan...hahaha....
Men då blev det ju en minnesbeta: Inte ta så många så man får mani.

Det kanske kunde bli ett nytt tv-program, "stil up" där deltagarna tar överdoser och sedan filmar man deras knepande...
:D

Big brother med sprit är ju typ så...tänk vilken utveckling det varit...


Maj: Jag tror nog tabletterna fungerar om något halvår igen.
Det finns inga emperiska bevis att det skulle bli mer sömneffekt efter 1,5 10mg piller.
På 5 mg har du runt 80% av maxsömneffekt, med 10mg 95%, med 15, 98%, sen är det frågan om det är värt?
  • osso
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 dagar sedan #37153 av osso
Svar från osso i ämnet överdos av stilnoct?
Undrande:
Nä det var inte värt det. Jag mådde bara dåligt av 2 tabletter. Inte att rekomendera. Antingen sover man på 10 milligram eller så låter man bli tabletten.

Maj
Mer
18 år 4 dagar sedan #37162 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet överdos av stilnoct?
Stilnoct kan framkalla konfusion, minnesstörningar och hallucinationer, men det är inte så vanligt utan drabbar 1/100-1/1000.
Mer
18 år 4 dagar sedan #37174 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet överdos av stilnoct?
Stilnoct är jättebra man sover bra,
men man kan göra lustiga saker dagen efter,
Mer
18 år 4 dagar sedan #37179 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet överdos av stilnoct?
Jag har käkat en hel karta på en kväll en gång. Effekten var som att vara spyfull utan att må illa. Men bieffekterna var panikattacker och annat shit som var fullständigt förödande för mitt liv. Ska du knarka lite så gör det utan piller! Det är inte att leka med.