överdos av stilnoct?

Mer
17 år 9 månader sedan #42664 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet överdos av stilnoct?
Om du mixar snövit med den andre potentaten så har du han som är född den dagen. Jag är bara en Nisse i den kören!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 3 månader sedan #62059 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet överdos av stilnoct?

Undrande skrev: Rosa: Man överdoserar ju för att det är roligt ju.

dgaaaaaaaaaaaaaaaasssg
Mer
17 år 2 månader sedan #63089 av Saari
Svar från Saari i ämnet överdos av stilnoct?
I höstas överdoserade jag Stilnoct (igen), men bara lite. Kanske 60mg allt som allt. Nästa morgon vaknade jag och trodde att jag drömt om att jag gått till Ulrika, nattpersonalen på mitt behandlingshem.

När kvällen kom så frågade jag henne lite om vad som hänt den natten. Jag kän de att något inte var rätt. Tydligen hade jag gått till henne och vi hade åkt till akuten, suttit där i ett par timmar och sedan hade jag fått göra ett EKG för att min puls var rätt hög. Vid tretiden var vi tillbaka på hemmet. Jag har inte den minsta minnesbild.

Varje gång säger jag "aldrig mer", men det händer alltid igen. Jag tror att det har med min impulsivitet att göra... Usch.

Ville bara skriva av mig om det.
Mer
17 år 2 månader sedan #63137 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet överdos av stilnoct?
Har du överdoserat Stilnoct tidigare alltså och det har fått negativa konsekvenser? Vad tänker du på när du överdoserar och vad är din tanke med det?
Mer
17 år 2 månader sedan #63356 av almost distubed
att bli hög förstås
Mer
17 år 2 månader sedan #63366 av almost distubed
håller just på o testar teorin yr bler man lite berusa ja men de som en vanlig benzö kick är uuppe i50mg sen hör det till saken att jag tagit aporm vi får se vart det leder nämnas är jag en hög tolerans nivå