Antipsykotika och sexlust

Mer
9 år 10 månader sedan #667572 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Antipsykotika och sexlust
Jag tycker det är helt och hållet beroende av vem man träffar om man blir sugen på sex eller inte. Jag kan inte tända på vem som helst, det fordras något mer. Senast jag hade sex var med en gammal kompis, det funkade inte alls. Däremot blev jag väldigt "sugen" av en helt okänd person. Vi blev utslängda från en krog eftersom vi hånglade big time.

Att leva utan sex är inte heller något problem för mig. Som sagt, sex är inte det viktigaste i livet. Att må bra är det viktigaste
Mer
9 år 10 månader sedan #667579 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Antipsykotika och sexlust
Hade fan hoppat om jag inte haft någon sexlust.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 10 månader sedan #667592 av islaa
Svar från islaa i ämnet Antipsykotika och sexlust
Min går lite upp och ner just nu. Varit så ett tag. Men tror det beror på att jag mår kasst fysiskt så det sätter sig på psyket. Först lyricautsättning och sen infektion på infektion så man är helt slut. Har ingen ork.
Mer
9 år 10 månader sedan #667639 av Räven
Svar från Räven i ämnet Antipsykotika och sexlust

isan skrev: www.bodystore.com/3/sv/artiklar/ashwagandha-60-vegikapslar

Ashwagandha 232 kr


Finns billigare....jag köpte 120 tabletter för 170kr...dom varar 4 månader
Mer
9 år 10 månader sedan #667640 av krokus
Svar från krokus i ämnet Antipsykotika och sexlust
Räven,
Ok!

[url:2xfqdzl6]http://www.gymvaruhuset.com/jarrowr-ashwagandha-120-kapslar.html[/url:2xfqdzl6] ?
  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
9 år 10 månader sedan #667644 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Antipsykotika och sexlust

islaa skrev: Min går lite upp och ner just nu. Varit så ett tag. Men tror det beror på att jag mår kasst fysiskt så det sätter sig på psyket. Först lyricautsättning och sen infektion på infektion så man är helt slut. Har ingen ork.

:hjärta