Hur skall man göra för att få benzo.?

Mer
9 år 3 veckor sedan #723370 av charlie2

Cosmos skrev: Jag har aldrig haft några problem att få benzo utskrivet. Trots min alkoholism och bruk av andra droger. Fast jag är inte den där knapertypen. Blir bara slö och somnar av benzo. Så jag har aldrig överkonsumerat och därmed ser läkarna inte någon anledning till att inte skriva ut det om jag ber om det.

Ett benzo som skiljer sig är Rohypnol. De är fantastiska. Man ger sig ut på flygturer halvvägs in i sömnen. Men en surpropp till läkare tog bort dem eftersom de var "farliga". Flunitrazepam är ett annat namn på Rohypnol. Man kan låtsas som det regnar och be om dessa eftersom man "inte sover en blund". :joker


MEn vad skiljer sobril och ropyhnol ¨åt då.vad händer man man dricker på dessa då. :?:
jag skulle dock aldrig dricka på sobril.. :nej
Mer
9 år 3 veckor sedan #723382 av Richard
Det är inte mycket som skiljer, de verkar på samma receptorer (mottagare) i hjärnan. Bara det att flunitrazepam (Rohypnol) är mer potent än oxazepam (Sobril). Dessutom är det mer fettlösligt, så det slår mycket snabbt, o iom. att det är mer fettlösligt, så reagerar det mer med alkohol. 1 mg flunitrazepam motsvarar ca 30 mg oxazepam. Sen är det lite skillnad i halveringstid också.

EDIT: När man blandar dessa preparat med alkohol, så blir effekten oftast 1 + 1 = 3, dvs. du kan flippa ur helt. Jag är van med mina clonazepam, men en gång la mina polare en zopiklon (Imovane) i min öl, o då sneade jag ur (ja, det är vårat sätt att skämta med varandra...). Nån skulle smälla av en fyrverkeripjäs i parken, o precis innan det small vrålade jag åt en polispatrull; Allahu Ackbahr! BOOOM!!!

Det är terrorister i parken sa jag. Men de sa bara åt mig att gå hem...
Mer
9 år 3 veckor sedan #723385 av charlie2
jag testede på psyk och Apodorm - Fass noztrmenzem. :!: sv.wikipedia.org/wiki/Nitrazepam

är dessa liknade roppar då.?

sv.wikipedia.org/wiki/Nitrazepam denna var great minns jag nu.. :!:
Mer
9 år 3 veckor sedan #723389 av koi
Jag har 10-20 mg Nitrazepam för när jag slutar sova och vaknar varje halvtimma eller somnar och vaknar efter en timma och inte kan somna om i flera dagar. Kombinerar med 7,5-15 mg Imovane om jag inte somnar.
Mer
9 år 3 veckor sedan #723391 av Richard
Nä, även om namnen låter lika, så är flunitrazepam snäppet effektivare. F-gruppen gör att det tas mycket lättare upp i hjärnan.
Mer
9 år 3 veckor sedan #723399 av charlie2

koi skrev: Jag har 10-20 mg Nitrazepam för när jag slutar sova och vaknar varje halvtimma eller somnar och vaknar efter en timma och inte kan somna om i flera dagar. Kombinerar med 7,5-15 mg Imovane om jag inte somnar.


du har tur alla läkare vill inte skriva ut benzo. :!: