Hur skall man göra för att få benzo.?

Mer
9 år 1 månad sedan #723504 av Fantasio
Jag är mycket försiktig med benso. Oxascand räcker åt mig.
Mer
9 år 1 månad sedan #723570 av charlie2

Fantasio skrev: Jag är mycket försiktig med benso. Oxascand räcker åt mig.


jag hade förut mängder med Benso när jag var på psyk men efter det så har jag inget alls kvar längre. :cry:
och läkaren vägrar att skriva ut det.
Mer
9 år 1 månad sedan #723870 av charlie2

Fantasio skrev: Jag är mycket försiktig med benso. Oxascand räcker åt mig.


det räcker gott och väl för mig också om bara läkaren ville skriva ut det. :cry:
vill ha det ibland för panikångest.
Mer
9 år 1 månad sedan #723903 av Nissegossen
Har bara haft en panikångest attack i mitt liv. Den jag hade gick jag ur ett par minuter senare och har aldrig haft det igen.

Vanlig ångest har jag haft, dödsångest har jag haft, men det är en lågintensiv ångest och den går att komma ur medvetet och det utan någon som helst benzo! Gå emot ångesten och vad den hotar med. Du kompromissar enbart med ångesten och blir aldrig fri ifrån den på det sättet.

Man kan driva en människa långt, men till slut går man till attack mot det som hotar en till livet, det är inget konstigt med det. Det gör en råtta också om den saknar övriga alternativ.

En ångest kan man gå emot och gå rakt på den och säga åt ångesten, okej, jag gör inte som ni säger, ni får lägga vad ni vill i andra vågskålen, men jag rubbar mig inte en tum! Du får då en så stark ångest att du inte har haft det förut, men då skall du se att ingenting av det ångesten hotade med hände i verkligheten. Efter att ha gått emot ångesten några ggr blir du fri ifrån ångest. Helt fri från alla rädslor!

Är det inte värt det för att bli kvitt ångest? Detta behöver du inte en enda benzotablett för att göra! Jag är ett bevis på det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 1 månad sedan #723910 av Amandara
Jag har oxå bara haft en panikångest attack och då kände jag att jag måste hoppa ut genom fönstret på 13e våningen på studentboendet Ostkupan i Göteborg. Blir det för jävligt är benzo att föredra.....eller att gå ut och springa vilket jag gjorde - då de inte svarade på psykakuten
Mer
9 år 1 månad sedan #723912 av Ready
Benzo ska man sluta med - inte få utskrivet.