Hur skall man göra för att få benzo.?

Mer
9 år 1 månad sedan #724002 av Amandara
Jo såhär.....jag togs ut till läkarlinjen på intervju om personlig lämplighet.. så ock ett antal andra och vi blev snabbt ett gäng eftersom vi var lite äldre typ 28 och med viss livserfarenhet. ....det var sköna själar. En del av de som kom direkt från gymnasiet var lite mer pluggobarn streberaktiga och en del var Mahatma Ghandis och väldigt fredliga....... READY var det något svar på din fråga?
Mer
9 år 1 månad sedan #724005 av Ready
Tack så jättemycket för ett bra svar.
Mer
9 år 1 månad sedan #724008 av Amandara
Nisse Kalle är en av Göteborgs bästa stadsdelar som jag tycker......med cykel tar man sig snabbt ut på landsbygden via Mölnlycke och med apostlahästarna har man skogen i ryggen
Mer
9 år 1 månad sedan #724031 av Nissegossen
Jag cyklade lätt genom Delsjöområdet dit förr om jag ville. Jag har Delsjöområdet i närheten, jag når Härlanda tjärn på fem minuter på cykel hemifrån, Skatås cirka tio minuter senare, till campingplatser som inte ligger långt därifrån. Använd aldrig Den campingplats som ligger i närheten av Skatås, köp en orienteringskarta över området och där kan jag peka på en annan campingplats med mer gott om plats, samt att det går bra att slå upp tält där. Priserna är nog lägre dessutom. Fast när det var att hälsa på morsan, var det bara buss nummer 62 från Redbergsplatsen som gällde. Detta även om jag lätt kunnat cykla dit.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 1 månad sedan #724041 av Nissegossen
www.lansstyrelsen.se/vastragotal ... index.aspx

Jag har tagit fram kartan på denne länk, men vet inte om det fungerar att klistra in den
kartor.eniro.se/s%C3%B6k/delsj%C ... oCuH3w_wcB

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 1 månad sedan #724044 av Nissegossen
Funkar tyvärr inte.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum