Latuda!

  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
7 år 3 månader sedan #890935 av lonely
Svar från lonely i ämnet Latuda!
Kommer inte ihåg vad sidan hette, men det var bara seriösa människor där har jag för mej! Eller ganska säker på det...
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
7 år 3 månader sedan #890936 av lonely
Svar från lonely i ämnet Latuda!
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
7 år 3 månader sedan #890937 av lonely
Svar från lonely i ämnet Latuda!
Såg länken var mestadels recensioner för bipolära den här nya länken fler med dem som har schizofreni eller schizoaffektiv eller liknande! www.drugs.com/comments/lurasidone/latuda-for-schizophrenia.html
Mer
7 år 3 månader sedan #890942 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Latuda!
jag tror amisulprid är bra men problemet är att det är inte så många i sverige som har den, bara ynka 30 pers, olanzapin hade ju 30 000

amisulprid ska i sin effekt vara lika bra som Olanzapin. undrar varför man måste ansöka och grejer för få

undrar hur många användare latuda får
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
7 år 3 månader sedan #890945 av lonely
Svar från lonely i ämnet Latuda!
Ja du får fråga Admin1 han vet säkert varför solian måste ansökas! Men Solian e väl ett gammalt preparat och dom gamla preparaten dödar juh nervceller i hjärnan medans nyare preparat har en nervskyddande effekt som tex olanzapin, abilify och latuda...

Det kan nog inte va så många än som får latuda i Sverige för ingen läkare verkar ha hört talas om den... tror jag...
Mer
7 år 3 månader sedan #890948 av memphis
Svar från memphis i ämnet Latuda!
jag undrar om risperdal, haldol oclozapine dödar nervceller i hjärnan? kanske inte clozapine är gammalt preparat men, de andra två är ju det.