Hur skönt blir det att ta medicin tillsammans med alkohol?

Mer
7 år 2 månader sedan #903330 av Drummer
När Geisha Garden fanns här i Borås så gick jag in i ett rum med en fin tjej och hon klädde av sig och mastubera och stönande när jag satt i soffan! Hon ville nog Kn*lla men man får inte ligga med tjejerna på Strippklubb för då blir dom av med sina jobb! Jag skulle gärna vilja träffa en Eskortflicka om jag var bjuden på fin fest! Men skulle behandla henne med respekt! Isabell Erikson var Eskortflicka och en sådan tjej skulle nog jag få att må bra i vår egen säng med sympatisk empati för vad hon gått igenom och jag gillar att också vara go mot tjejer!
Mer
7 år 2 månader sedan #903339 av Nissegossen
Efter några år på puben som stamgäst kände ju de mig bra, och garderobiären frågade mig mig om jag ville stå där en kväll, jag sade det kan jag väl göra och en annan kväll sade han i baren, vill du stå som vakt i dörren?

Det var riskabelt att stå där året innan första gången jag gick in på Puben blev en dörrvakt där ihjälhuggen med kniv
En gång kom en snubbe efter sitt "Stall" Jag lät tjejerna passera, men jag såg att det var inte enbart alkohol han tagit, så jag sade du kommer inte in, du är drogad: Jag låste dörren och höll sedan foten på dörren och höll i vredet och han måttade slag mot dörren, varpå jag höll huvudet åt höger ruta som var armerad med ståltråd. Dock han slog så hårt att rutan gick sedan sprang han därifrån blodspåren började två meter ifrån och personal ringde polis och kom till mig för att höra hur det gått.

För mig gick det bra, jag kanske fick något ytligt sår på ena kinden, det var i alla fall ett blodstänk där.

Utomjordingen kunde ha satsat på rullen som var där, man fick inte satsa pengar, men croupieren tog emot 100 lapparna under bordet det var liksom inte någon som sade något om det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 månader sedan #903341 av Nissegossen
Var ju i Skövde, vi hade åkt godsfinka på vintern dit när jag gjorde lumpen och där i marschskor och modell 58 har jag dansat med pjucken på boulognerskogen i Skövde

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 månader sedan #903342 av Drummer
Att du inte skriver en Självbiografi om ditt liv Nisse!

Förresten att vara dörrvakt är ett livsfarligt jobb! Dom visiterar inte gästerna och dom kan gå in med både knivar och vapen!
Mer
7 år 2 månader sedan #903345 av Nissegossen
Vakten som ville vara ledig, visade på vaktbrickan och batongen, han lämnade det i garderoben och garderobiären varande mig, ta inte på dig brickan och batongen, lämna dem där annars utger du dig för myndighetsperson och det är olagligt.Det var bara den gubben jag inte släppte in, samtidigt som mina kompisar i lokalen hade ställt upp mangrant.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 månader sedan #903347 av Nissegossen
Som jag frågade en gammal klasskamrat som bor nära här i sitt föräldrahem troligtvis i villa, Jag frågade honom, varför blev jag alltid uttagen som målvakt eller back? Du var inte rädd av dig var svaret.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum