Hur många i världen äter SSRI

Mer
7 år 2 månader sedan #903646 av charlie2
jag käkade fontex under några års tid innan jag fick psykosen men jag tror att jag blev sjuk när jag slutade ta SSRI.
för det var först när jag slutade ta den som jag blev sjuk på riktigt.
fick psykos efter jag hade slutat att ta ssri jag la av med den bara tvärt och det var inte bra alls det, :cry:
Man skall aldrig sluta att den den utan man måste hela tiden fylla på med mera piller hela tiden.
Mer
7 år 2 månader sedan #903647 av charlie2

Geta skrev: När jag åt antidepressiva blev jag yr på grund av lågt blodtryck. Hade kunnat slagit
ihjäl mig.


det kan vara så att jag fick psykos när jag sluta med den.

Man skall aldrig sluta att ta den tvärt man måste fylla på hela tiden med mera av den jämt.
Bilagor:
Mer
7 år 2 månader sedan #903648 av charlie2
Geta,
när jag var 23 år så slutade jag tvärt med cipramil 20 mg och jävlar vad sjuk jag blev då mådde piss och blev sjuk. :!:
samma sak när jag slutade att ta fontex då så blev jag också väldigt sjuk när jag slutade att ta fontex vid 28 års ålder är 35 i dag.man skall aldrig sluta att ta dem för då så blir man sjuk som tusan. :cry:
Mer
7 år 2 månader sedan #903649 av memphis
tror jag får lite dopaminpåslag av att shoppa faktiskt. det känns så himla bra att göra det. just själva köpet o även att packa upp sakerna. sen är det väl över antar jag. men jag köper bara saker som jag tycker att jag behöver eller för att jag måste få ha mina intressen o inte leva som en buddhistisk nunna. skulle kanske vara bra men det finns inga andra sådana här så det vore lite konstigt. :dator <
nätshopping
Mer
7 år 2 månader sedan #903651 av charlie2
grejen är att med SSRI medicin så måste man ta mera hela tiden och fylla på annars så blir det värre ju. :!:

när jag käkade denna så slutade jag tvärt och då blev jag väldigt sjuk

www.fass.se/LIF/product?nplId=19921023000090

man skall aldrig sluta tvärt med dem. :ajaj
Mer
7 år 2 månader sedan #903653 av charlie2
Bra grejer det ju. :tummenupp
Bilagor: