Vad jag tror beror på att jag fick sprutan

Mer
6 år 11 månader sedan #933908 av Lelle
jag har tvekat om det var orsaken men det var det nog. jag hade precis bytt avdelning, lämnat en avdelning och kom till en ny. När jag kom till min nya avdelning så gick chefen för avdelningen runt med en medicinvagn. Chefen var kortväxt, hon var knappt längre än vagnen och då började jag skratta och sa "Är det där chefen" och så vidare. Det var ett tag efter det som jag fick sprutan, i datan skrev de att det var en normal dos men det var nog överdos rejält med tanke på hur min akuta dystoni var.
Mer
6 år 11 månader sedan #933910 av Lelle
chefen för psyk avdelningen hämnades på mig
Mer
6 år 11 månader sedan #933926 av memphis
många läkare har mindervärdeskomplex o vill ha en överdriven respekt vilket också hiearkin i vården ger dem. om det dessutom är en extremt kort person, med komplex för det också, kan jag tänka mig en stark reaktion/hämd. alla är vi bara människor, även alla kan få hämdbegär.
Mer
6 år 11 månader sedan #933928 av Utomjordingen
Psykiatrin och anhöriga hämnades gentemot mig också. De såg till att jag inte skulle få försäkringspengar!

Hade säkert haft rätt till minst 1 mille om allt hade gått rätt till väga vilket det inte gjorde.

Psykiatrin och mina anhöriga har aldrig gillat mig för att jag är högfärdig... så var det i alla fall i början i mitt liv när jag hamnade i psykiatrins händer för alltid.
Mer
6 år 11 månader sedan #933929 av Geta
Det är bara någon enstaka medlem här på Viska som har fått ut försäkringspengar
och då har det inte rört sig om några miljoner.
Mer
6 år 11 månader sedan #933932 av Utomjordingen
Varför glömmer du alltid att jag skulle ha haft 3 gånger försäkringspengar!

Första gången: Jag råkade ut för trafikolycka och miste min mjälte när jag var 5 år gammal.

Andra gången: Jag fick satans ljuden tinnitus nivå 3.

Tredje gången: Jag blev psykiskt sjuk.

Lägg i hop allt detta och vad tycker du själv då att det motsvarar i försäkringspengar?