Finns det mediciner för tankepåsättning?

Mer
6 år 1 vecka sedan #1044485 av rymd
Clozapine över 200 mg fungerar, det är individuellt dock
  • ChujiYellow
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 1 vecka sedan #1044599 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Finns det mediciner för tankepåsättning?
Okay! Får diskutera med psyket! 200 mg klozapin låter högt? Rymd är det vanligt att antipsykotiska blir bättre effekt ju högre doser?
Mer
6 år 1 vecka sedan #1044602 av rymd
250 mg är normalt, det tar några veckor för dig att vänja dig vid dosen. du kommer känna dig trött.

Det är individuellt, men 250 mg är typ normaldos, det blir bättre efter några veckor som sagt. Det är värt det
Mer
6 år 1 vecka sedan #1044685 av Admin1
Normala dosen för Clozapine vid schizofreni är 200 - 400 mg. Över 450 mg ökar risken för kramper, men vissa får 900 mg/dag.
Mer
6 år 1 vecka sedan - 6 år 1 vecka sedan #1044688 av Nissegossen
Undrar för den ger väl övervikt, det känns igen från typ skyddsboende eller typ grupphem för de som behöver det. Jag är på god fot med dem och en del säger att de inte vill ha det och ber mig om hjälp. En del måste stå på höga doser av benso, de är helt borta och det syns när de går, typ gå som zombies, jag skulle vara med på ett möte med behandlande läkare och jag skulle vilja att sätta honom mot väggen och skälla ut honom, han förstör dem.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 6 år 1 vecka sedan by Admin1.
Mer
6 år 1 vecka sedan #1044689 av Nissegossen
Bättre med en människa med känslor än totalt neddrogad

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum