Jag har mixtrat med varenda medicin jag har! Jag mår inte bra!

Mer
4 år 10 månader sedan #1158859 av Richard
Jag har mixtrat med alla mediciner utom Venlafaxin 375 mg...

Haldol, Lyrica, Iktorivil, Theralen, Imovane o på det en överdos av Melatonin! Jag fryser, jag svettas som bara den... Jag tog nyss en dusch o öppnade min 8:e starkcider... Alla mediciner är helt åt helvete, jag tror jag tar förskriven dos ikväll! Dessutom Leponex som jag inte har utskrivet, gissa om det snurrar till i huvudet om vad man ska ta!? Man ska inte ta Leponex, om man inte har det utskrivet...
Mer
4 år 10 månader sedan #1158874 av MsTibbs
Värre än att tro man är frisk och slutar... jag. Två dagar sen var jag konstig...
Mer
4 år 10 månader sedan #1158879 av Klanggedin
Man blir konstig både av att börja med en ny medicin och att sluta. Dom påverkar mycket om hur vi uppfattar oss själva och världen,

Tristess är en anledning till att man experimenterar med droger och mediciner, en del ser det som ett rop på hjälp. Tråkigt när det inte fungerar för en :(.
Mer
4 år 10 månader sedan #1158880 av Richard
Ja, det är inte bra...

Jag har inte trott jag blivit frisk hux flux, men sen blev det bara att jag började ändra min medicin. Nu har jag druckit upp all cider o är helsnurrig...! Det är att jag inte tagit min medicin som jag ska... Det vore förresten skoj att träffa dig MsTibbs, men du bor så långt bort... :(

Jag kommer nog att vara frisk imorgon bitti! Om än på sen förmiddag, då jag tar en massa Theralen!
Mer
4 år 10 månader sedan #1158885 av Klanggedin
Jag har en kompis som är autistisk och 50 år. Han har inget liv att prata om och hans ända intresse är att läsa. Konstigt att såna som han kan vara vid liv :?!
Mer
4 år 10 månader sedan #1158888 av zoegas
Är du inte rädd för att dö?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻