Ett tips till alla mina vänner köp aldrig piller på internet

Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1192646 av charlie2
köp aldrig piller online men vet aldrig vad man får.

och om man är en man köp aldrig kvinnliga hormoner för då så får man man boobs.!:oops: :cry:

www.google.se/search?q=man++boobs&tbm=is...imgrc=tOPqhrY0O5DSwM
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1192676 av Zoidar
De flesta män köper nog inte kvinnliga hormoner om man nu inte tänkt bli kvinna.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 6 månader sedan by Zoidar.
Mer
4 år 6 månader sedan #1192702 av memphis
Detta med dina manboobs Charlie har vi grundligt bearbetat. Du skickade ett foto och det syntes alla att du inte har manboobs utan bara lite vanlig övervikt. Det tyckte alla.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1192711 av PsychoWard
jag tror nog Charlie gjorde en bättre bedömning om sin egen kropp än några tokskallar på internet som studerat en bild.

jag har aldrig käkat "anabola" mig veterligen, men annan skit gick ju ner iofs som kanske är relevant och jag kommer ihåg att jag vid 15 års åldern, eventuellt något år innan också kände av och såg skillnad på mina bröst, det var mycket märkligt men det försvann rätt snart. jag sökte inte information om det på internet iaf, vilket nog var tur det.

på tal om att köpa piller på internet så var jag kund hos "läderlasse" ett tag. jävla råttgift sånt.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 6 månader sedan #1192712 av memphis
:va? :rotfl nej men det är sant, Charlie har en hang up om sina tuttar, de ser helt normala ut.
Mer
4 år 6 månader sedan #1192737 av Cosmos
Har hört någonstans att vad man än tror att man köpt så får man Haldol. Jag har varit in någon gång för att köpa Vicodin men har fått kalla fötter, vilket nog varit tur nog.