Propavan vs Nozinan

Mer
3 år 2 månader sedan #1321019 av hans52
Svar från hans52 i ämnet Propavan vs Nozinan
Blev du skadad? Låter hemskt har aldrig tagit mer än 50mg skulle inte våga.
Mer
3 år 2 månader sedan #1321020 av Richard
Svar från Richard i ämnet Propavan vs Nozinan
Nä, inte allvarligt i.a.f, nått skrapsår kanske.
Mer
3 år 2 månader sedan #1321067 av krokus
Svar från krokus i ämnet Propavan vs Nozinan
Propavan har jag haft, och vägrar ta den igen. Myrkrypningar från helvetet!  Det går ju inte att somna när jag är tvungen att ligga och "cykla" i sängen! 

​​​​​​
Mer
3 år 2 månader sedan #1321068 av hans52
Svar från hans52 i ämnet Propavan vs Nozinan
Kanske lika bra då att jag håller mig till mina nozinan eller byta till quetiapine.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1321099 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Propavan vs Nozinan
Richard:

Usch vad du håller på och exprimenterar. Det kan gå väldigt illa om du inte ser upp. Hjärtat kan ta skada när du överdoserar, oavsett medicin, hjärnan också. För att inte tala om olycksrisken. Man kan slå ihjäl sig inomhus också, jag bröt ju nacken t ex.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Cosmos.
Mer
3 år 2 månader sedan #1321101 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Propavan vs Nozinan
Det kanske inte är så konstigt.. Känner att det inte finns så mycket att leva för ändå, kanske inte mår så bra heller trots att psykiatrin ger en mediciner.. Kanske därför många dras åt att experimentera etc.. Vet en del ungdomar idag som fick dystert meddelande i form av schizofreni. Som jag förstår det sitter dom bara eller festar bort alla pengar från försäkringskassan på en vecka..

Jag har haft mycket tur vill jag säga.. Aldrig lidit särskilt mycket fram tills nu.. Nu är det värre.. Det sociala är viktigast vill jag tycka!