Propavan vs Nozinan

Mer
3 år 2 månader sedan #1320912 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Propavan vs Nozinan
För mig är Nozinan mycket bättre eftersom jag får krypningar i benen av Propavan. Så känner jag mig svårartat bakfull dagen efter.
Mer
3 år 2 månader sedan #1320923 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Propavan vs Nozinan
Jag tycker det är bättre klös i Nozinan. Propavan har jag haft, men det är flera år sedan.
Mer
3 år 2 månader sedan #1320925 av Geta
Svar från Geta i ämnet Propavan vs Nozinan
Jag fick mardrömmar av Nozinan.
Mer
3 år 2 månader sedan #1320926 av someone
Svar från someone i ämnet Propavan vs Nozinan
Det är mera krut i Nozinan!.. Propavan e rena skiten i jämförelse..
Mer
3 år 2 månader sedan #1320943 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Propavan vs Nozinan
Nozinan ger en hangover till kvällen när det är lagom för nästa Nozinan. Det slår sig på tungan, man sluddrar och den kan ge blodtrycksfall, så om man reser sig för häftigt råkar det vara risk för att falla ihop och signa ned på golvet. Hände mig en gång som inlagd vaknade var kissnödig hamnade på golvet i korridoren, en skötare kom, kunde inte göra mig förstådd, sluddrade och skötaren gjorde inte ett smack, en kvinnlig patient kom, sade men hjälp han då. Skötaren sade bara nej! Det är den gången den enda gång jag, förutom en ssk som satte injektionen i ischiasnerven som jag har haft viljan att slå personal en riktig smäll på käften, detta för jag behövde gå på toa för att kissa och det var bråttom. Kort sagt Nozinan är en riktig skit medicin. Jag tog mig på fötter tog mig till toa och kunde kissa. Skulle avstå från Nozinan om någon vill ge mig den. Den är inte snäll. Propavan har jag haft vid något enstaka tillfälle, går i samma kategori, skitmedicin.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 2 månader sedan #1320977 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Propavan vs Nozinan
Nozinan är nog effektivare än Propavan. hans52 tog Nozinan kl 20, men jag skulle tagit den en halvtimme innan läggdags. Propavan är nog mer kortverkande än Nozinan och det är också quetiapin.