Lyrica?

Mer
3 år 1 månad sedan #1327114 av someone
Svar från someone i ämnet Lyrica?
Rätt o.k att flumma på.. Satte i system att ta 600mg och var social på träffpunkten.. Men då tog jag tog jag snedsteg när jag gick.. Och sluddrade lite..
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1327115 av Hope
Svar från Hope i ämnet Lyrica?
Jag tog typ runt 1000 mig per dag. Visst jag blev glad, för glad. Alla bekymmer var borta helt och jag ville inte göra ett skit med nånting. Var så nöjd. Men senare insåg jag att jag måste arbeta på mej själv. När jag gjorde det försvann 80 % av ångesten typ. Det är jävligt skönt. Minns knappt hur illa det var innan. Vilket det verkligen var.

Cosmos en medlem här på viska säger som många andra att deras Seroxat (en mycket potent och kraftfull antidepressiv) hjälpte att få tillbaka sina liv och bli kvitt alla möjliga olika ångest.

Jag testade det och det var sant att det är värsta mirakel-pillret! Men jag fick i kombination med mina mediciner kraftiga biverkningar så var jag tvungen att sluta med Seroxat.
Mer
3 år 1 månad sedan #1327239 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Lyrica?
Idag får många SSRI-antidepressiva mot ångest och det har ersatt benso, som var vanligare förr.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1332273 av Itaniumdream
Svar från Itaniumdream i ämnet Lyrica?
Har 450 mg på kvällen mot rastlösa ben fungerar bra mot det och bra mot ångest i början men effekten avtar sakta tyvärr , ett stort problem med den är att det är väldigt vanebildande så skulle inte rekommendera den för längre tids bruk
Mer
3 år 3 veckor sedan #1332279 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Lyrica?
Jag ska tydligen få Lyrica mot krypningarna i benen och i armarna, Inväntar en besökstid.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1332295 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Lyrica?
Lyrica mot myrkrypningar? Det är som att ta morfin mot huvudvärk. Här har de inte tänkt rätt.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻