Fick kraftiga abstinenssymptom - av Theralen!?

Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1328237 av Richard
Nä, det är propylenglykol, helt ofarlig o smakar inget. Iktorivilen smakar lite mint. Det är sånt som finns i e-cigaretter, så om man vill kan man kanske fylla en sån med lösningen o röka den också...
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Richard. Orsak: Tillägg
Mer
3 år 1 månad sedan #1328238 av Klanggedin
Trodde först du skulle bli hög Richard men sen läste jag att du skulle trappa ner ännu mer! Bra jobbat!
Mer
3 år 1 månad sedan #1328240 av Richard
Tack Klanggedin!

Nä, det här med att bli hög har jag växt ifrån. Jag har provat det mesta, o visst mår man väldigt bra, men det är bara skadligt i längden...
Mer
3 år 1 månad sedan #1328242 av Klanggedin
Bra tänkt där! Insikt är vägen till framgång!
Mer
3 år 1 månad sedan #1328325 av Nissegossen
En kompis från sjukhuset sålde Akineton till en knarkare och sade det här är fina grejer. Knarkaren jagade honom med kniv, de är icke vattenlösliga så han kunde inte injicera dem. Men Akineton injektionsvätska finns det ges i kroppen och när det verkar skall man genast sluta injicera

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan #1328357 av Cosmos
Richard:

Jag tror att du experimenterar dig till döds. Att blanda, överdosera, ta "återställare", ledar bara dig till graven. Välj själv om du vill leva eller leva en (kort) tid i kraftig pillerpåverkan. Att aldrig tillåta sig att reagera "normalt" på tillsatser och fördunklat medvetande leder bara åt ett håll. Den flykt du ägnar dig åt gör dig bara ensam och förvirrad och då tror du automatiskt att detta är sjukt. Men det är det inte. Det är du.