medlemmar från förr

Mer
11 år 8 månader sedan #504071 av Hanna_Norr
Är det någon som vet var den mystiske D tog vägen som var en flitig man på viska 2004? Och Abzu?
Mer
11 år 8 månader sedan #504072 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet medlemmar från förr
Nej, men en intressant frågeställning. De flesta är borta sedan jag blev medlem. Klart jag undrar vad som hänt dem. Fast min kompis blev medlem långt innan mig, men han kommer knappt ihåg sitt nick. Jag hoppas de som lämnat forumet mår bra, även om jag har mina tvivel.
Mer
11 år 8 månader sedan #504073 av Hanna_Norr
Svar från Hanna_Norr i ämnet medlemmar från förr
Herr D får kanske förbli ett stort mysterium i mitt liv. Det var en spännande människa det. Och Abzu är en fantastiskt begåvad och trevlig människa, det vet jag med säkerhet. Hoppas att hon har det riktigt bra.
Mer
11 år 8 månader sedan #504077 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet medlemmar från förr
Hej Hanna_Norr, eftersom du undrar om Abzu, så är det flera år sedan jag hörde om henne. Hon bodde då i en egen lägenhet med förstahandskontrakt i stadsdelen Kålltorp i Göteborg.(Samma stadsdelsförvaltning som jag och endast ett stenkast ifrån där jag bodde som barn.)

Hon gick på Gyllenkroken rätt mycket och det var på Gyllenkroken hon först ordnade ett boende efter att hon innan enbart hade bott i andra hand i lägenheter och blivit utan boende. Hon hamnade då på Gyllenkrokens korttidsboende och därefter fick hon prova på att bo själv genom soc, där de såg att hon klarade av detta med att betala hyran själv samt att hon klarade av eget boende. Hon fick genom soc den lägenhet hon därefter fick förstahandskontrakt på.

Som sagt, jag tror att hon fortfarande verkar inom Gyllenkroken och deras projekt Inre rum ( www.gyllenkroken.se/projekt/31-inre-rum )

Eftersom jag inte har varit i kontakt med henne på flera år, så vet jag ingenting mer om henne, men du kan säkert få kontakt med henne genom Inre rum!

Herr D vet jag ingenting om.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 8 månader sedan #504081 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet medlemmar från förr
Hanna_Norr, du har pm.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 8 månader sedan #504098 av Geta
Svar från Geta i ämnet medlemmar från förr
Abzu arbetade flera år med Inre Rum i Göteborg. Hon var ute och höll föreläsningar tillsammans med andra.
Inre Rum ordnade också utställningar om psykiatrin, som jag tror fortfarande turnerar runt. Inre Rum fick tyvärr läggas ner för något år sedan, då de inte fick flera ekonomiska anslag. Abzu funderade på att utbilda sig till någonting. Hon hade en blogg, men tror inte att hon är aktiv där längre.