Anonym eller inte

Mer
5 år 4 månader sedan #1110117 av harrypotter
Svar från harrypotter i ämnet Anonym eller inte
att vara anonym gör det nog möjligt att hjälpa varandra, kanske hade blivit för spot-on om allt skulle vara social media?
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1110139 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Anonym eller inte
Jag har som sagt haft vanföreställning om min komet som kanske inte är en vanföreställning utan kan vara på riktigt. I alla fall, hade sådan ångest och vanföreställning för flera år sedan om att jag fick se i mitt inre att myndigheterna här i stan skulle spärra av hela området/stan här runt jag bor för att säkra hela området på grund av mig - som om allt handlade om mig på grund av Aliens, komet och sånt. Kände mig jättekändis då men det kändes inte alls bra. En anledning också varför jag vill vara anonym.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 4 månader sedan #1110403 av Richard
Svar från Richard i ämnet Anonym eller inte
Ja, jag är alltid öppen med vem jag är. Mest för att undvika paranoia. Om jag inte döljer nått, så finns det inget att vara paranoid för!?

Jag är inte ens anonym på Flashback, med runt 25 000 inlägg. Skrev säkert en del dumheter innan jag blev outad. Men det har vi nog alla gjort.
Mer
5 år 4 månader sedan #1110650 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Anonym eller inte
Hur är det att skriva på Flashback? Mycket personangrepp?
Mer
5 år 4 månader sedan #1110683 av harrypotter
Svar från harrypotter i ämnet Anonym eller inte
Flashback har ofta personangrepp, det är en bra sida om man vill veta något i nutid, men folk är jäkligt taskiga mot varandra där.
Mer
5 år 4 månader sedan #1110719 av Richard
Svar från Richard i ämnet Anonym eller inte
Ja, det är dålig stämning där.