Tack för Viska

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1209275 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tack för Viska
Jag har ett konto till. Meningen var att en kompis skulle använda det, men det var nog mest fyllesnack. Men han postade en gång när han och jag satt och festade. Jag tror det var i den tråden Admin1 frågade om han kände mig. Admin1 har kanske tagit bort det kontot.

Jag googlade en del på depression och självmord och en nyfiken så kallad bekant kollade på min dator vad jag sökt på. Schizofreni sökte jag inte på, för jag visste inte vad det var och att det var det jag hade dragit på mig. Var i prodromalfas, eller vad det heter. Geta skrev ordet tidigare under kvällen.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1209279 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tack för Viska
Jag googlade schizoaffektiv och Viska var ett av toppresultaten. Jag gick med direkt, för sån är jag. Jag gör saker helt utan plan och utan att tänka efter.

Jag har undrat ibland hur många vi är, vi som är mest aktiva på Viska. Kanske är det 60 personer? Eller 100?
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1209280 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Tack för Viska
ja, tack till Jesus för viska, dess ledning och medlemmar.

Geta skrev: Var väldigt paranoid i början. Trodde att Viska var övervakat av polisen.

var det något som fick dig att tro du är beskyddad här?
Last edit: 4 år 3 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 3 månader sedan #1209282 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tack för Viska
Ja, det var en polis som tackade Viska, för att någon här kontaktade polisen, när vi hade en farlig medlem här som uttalade hot mot sina anhöriga. Medlemmen hamnade sedan på Karsudden.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1209283 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Tack för Viska
Jesus kan även använda poliser för bra saker.
Mer
4 år 3 månader sedan #1209342 av wasp
Svar från wasp i ämnet Tack för Viska
Googlade på schizofreni och hittade viska av en slump 2007. Dröjde till 2008 innan jag regade mig.