Vad är förutsättningen för viska.se?

Mer
3 år 7 månader sedan #1279453 av Stoneage
Jag har lite funderingar gällande viska.se, kanske kan/vill någon svara?.

Hur många är aktivt engagerade i drift och underhåll av viska.se när det fungerar som önskat?.
Är där någon som jobbar med viska.se som varit med ända sedan starten?. Om svaret är ja, är det fler än en?.
Drift och underhåll gissar jag kostar pengar, hur mycket isåfall och hur finansieras detta?.
Vem eller vilka "äger" viska.se?.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279457 av Geta
Admin1 startade Viska och har varit med från starten. Han betalar en summa varje år för driften. Sedan finns Moderator1 som håller koll på oss.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1279460 av Nissegossen
En fråga som Admin får svara på, det är hans sida, ett livsverk som han sköter med bravur, ensam men de involverade i sajten har en gubbe med rullstol och bössa som är involverade i själva det som är speciellt för var och en vaktare på viska är var och en på viska.se vi vill inte ha viska.se förstört, det som gör viska.se är vi alla som är aktiva och medlemmar. Jag har inget med driften att göra, därför slipper jag sitta i rullstolen med bössa, men skarpa skott kan komma ur min mun. Var gruppchef i armen på sin tid, därav skarpa skott ur mun

Samt att viska.se fick ett pris om det var? året kommer jag inte på, hjälp där tack. Priset var för god socialpsykiatri där får vi samlat med Admin i spetsen ta åt oss

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279463 av Geta
Det var 2008. Prispokalen syns högst upp här på sidan.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1279465 av Nissegossen

Geta skrev: Det var 2008. Prispokalen syns högst upp här på sidan.


Där var den ja, det första man blir blind på är ögonen, får testa dem, det för att det gått för lång tid sedan senast, det angå Glaukom eller grön starr, ärftligt min mor hade det en syster har det. Jag riskerar bli blind då får jag posta med min röst

Och, nej inget tystar mig, även om jag dör. Det kommer att eka i huvudena som lever och orsakat min död

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279490 av Admin1
Det är jag som sköter sajten och finansierar den - 1500 kr per år kostar. Numera är det väldigt komplext och svårt. Gissar att det blir nedläggning om jag slutar.