Har admin1 mer rättigheter än oss andra?

Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1310626 av Lelle
efter vi postat måste vi vänta 60 sekunder tills att posta något igen! Gäller detta även Admin1 eller kan han posta nya poster obegränsat efter varandra? Alltså behöver han också vänta 60 sekunder för varje post?
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Lelle.
Mer
3 år 2 månader sedan #1310632 av Admin1
Ja, det är lika för alla. Jag har inget problem med detta, men att det är så orsakades av att en medlem spammade Youtube-länkar, så sajten blev avstängd och jag fick byta webbhotell. En veckas jobb krävde detta. Sajten var nere då, så ingen kunde posta på en vecka. En minut är ingenting mot en veckas väntan.
Mer
3 år 2 månader sedan #1310633 av Geta
Under den veckan fick vi abstinensproblem och klättrade på väggarna. Hur ska det bli när Admin1 lägger ner Viska vågar jag inte tänka på.
Mer
3 år 2 månader sedan #1310657 av Admin1
Okinon skriver i snitt 5 inlägg per dag och en hel del ganska långa. Det borde knappt bli någon väntan för antalet trådar 30 kanske per dag. Man måste läsa mellan varje inlägg.
Mer
3 år 2 månader sedan #1310659 av Geta
Admin1 är diktator på Viska men måste också vänta 60 sekunder för att skriva nytt inlägg.
Mer
3 år 2 månader sedan #1310662 av krokus
Admin1,
du skriver att Okinon skriver i snitt 5 inlägg per dag, var kan man se det? Hur många inlägg skriver du själv om dagen?