Har admin1 mer rättigheter än oss andra?

Mer
3 år 3 månader sedan #1310684 av krokus

Admin1 skrev: Okinon har varit medlem i 1000 dagar och har drygt 5000 inlägg. Man kan se det i hans profil.

Ok, för i förra forumet (minns inte vad den versionen hette) kunde man se antal inlägg, inlägg i snitt per dag, hur stor andel av alla inlägg som skrivits av medlemmen och vilken kategori som medlemmen var mest aktiv i. Detta på medlemmens profil.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310685 av Lelle
det stämmer inte med 1000 dagar... över 1600 dagar är sanningen
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1310698 av Admin1
När man byter forumprogram vinner och förlorar man. Vi vann på bättre inloggning i forumet och att det blev gratis, men förlorade vissa andra saker. Varje dag postas 200-300 nya inlägg och jag har svårt att förstå att 60 sekunders gränsen är problematisk om man måste läsa nästan 100 inlägg för varje nytt man skriver. Det blir försämringar för alla när någon vill sabotera.Alla blir förlorare då. Viktigt att lära sig.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310707 av krokus
Admin1,
Det jag skrev var inte menat som kritik mot dig. Utan det var mest en undran om samma funktion på forumet finns nu också, bara att jag inte har hittat den. Du behöver inte bli sur! :? 
Mer
3 år 3 månader sedan #1310713 av Geta
Jag förstår inte varför Viskas medlemmar inte förstår att Viska måste ha spamskydd?
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1310719 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Har admin1 mer rättigheter än oss andra?
Spamskydd är det bästa för vi ska få behålla viska. Vad är det då egentligen vi diskuterar? Poänglös diskussion.