Hur många gånger per dag loggar ni in på Viska?

Omröstning: Hur många gånger per dag loggar ni in på Viska?

Inte varje dag
5 31.3%
1 gång
1 6.3%
2-3 gånger
2 12.5%
4-5 gånger
4 25%
5 gånger eller mer
4 25%
Totalt antal röstare: 16
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1311227 av Zoidar
Jag loggar in på nytt när jag byter från surfplatta till mobil, samt ibland när jag stängt ner mina "surffönster". Jag kryssar alltid i stanna inloggad. Går det lösa vore det trevligt, om inte går det bra som det är.

 

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 3 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 3 månader sedan #1311231 av Nissegossen
Det vågar jag inte sia om, loggar väldigt sällan ut, för det mesta brukar jag få stänga ned chattfunktionen när jag går in på viska för det mesta är jag inloggad när jag går in på viska då jag nästan aldrig själv loggar ut. Det oberoende av om det är mobil eller dator. Brukar vara sparsam med mobilen där jag inte har fri surf utan har en maxgräns hemma dock kör jag med trådlös surf på mobilen vilket gör att jag inte går på mobilens egen surf. Så mycket är klart att jag brukar vara på viska ett flertal gånger på viska under dagen men inte alla gånger behöver logga in.

I denna fråga deltar inte jag i omröstningen då jag inte ärligt har någon koll på hur många gånger jag loggar in eller går till viska per dag.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 3 månader sedan #1311232 av Inwatto
Loggar inte heller ut, så hur många gånger jag besöker Viska per dag, vet jag inte. Sitter här för jämnan, känns det som. :tomte

Prata inte med hat i munnen!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 3 månader sedan #1311234 av Jocke
Jag loggar aldrig ut frivilligt, men det har hänt på sistone att jag har fått logga in trots att jag har minnet påkopplat att inte logga ut, ett buggfel tror jag. Hade problem några ggr att logga in pga matematiken trots att jag vet att jag har rätt lösenord och tolkat rätt siffra. Så har vart tvungen att byta lösenord, då det även har krånglat med mobilen.

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1311236 av Vittrad
Man blir utloggad efter 30 minuters inaktivitet har jag för mig ( om man inte kryssar för Kom ihåg mig-rutan.) 

Hur många gånger jag loggar in på viska varje dag håller jag ingen koll på, men garanterat mer än 5. 
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Vittrad.
Mer
3 år 3 månader sedan #1311265 av zoegas
10-15?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻