Till Hope

  • IM
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1324354 av IM
Till Hope skapades av IM
Jag betedde mig felaktigt mot dig, slog under bältet och det är jag ledsen för. Förstår att du gjorde det över omsorg om Drummer och kände upprördhet.
Det är din narcissistiska sida kombinerat med vad jag tycker ibland ren elakhet. Jag vet att jag ska ha överseende och jag inser också det samt att det kommer från ett sårat och sargat inre.
Andra som du å andra sidan kan anklaga för att vara känslokalla, behöver inte vara det, alla vi som har zchizofreni riskerar att bli mer avtrubbade med åldern, känslokalla en del kanske säger och det är inget vi styr över, tror inte heller vi är själv så medvetna om det alltid.  Liksom du vill ha visad förståelse så kanske andra behöver få det tillbaka. 
Och jag är medveten om att du bryr dig om de svaga och de som har det svårt, djur, människor så klappar ditt hjärta för dem. Det är en fin egenskap, jag beklagar att du fortfarande kämpar med ett missbruk, med dessa ord vill jag säga att jag ser det fina i dig och inte bara en genomrutten människa och för mig så har det alltid varit så att jag se bakom , det kan vara vara psykisk sjukdom , eller ett missbruk, eller en kroppslig sjukdom. Vi färgas av det vilket det än månde vara,, till en mix . Försöker se dig, bakom färgerna.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1324393 av Hope
Svar från Hope i ämnet Till Hope
Du fattar fortfarande inte ett skit. Det är Drummer du ska be om ursäkt vilket jag vet du skulle aldrig göra och mena det på ett riktigt sätt. Du har en rutten attityd och borde verkligen rannsaka dig själv till försoning med dig själv. När du har gjort det börjar jobba med dig själv. Så finner du den lycka som du är värd. För du är värdefull men har mycket att jobba med. Det gör jag på heltid. Visst många ggr går det åt helvete och man vill bara ge upp. Men jag reser mej varje gång och blir nästa dag en bättre version av mej själv och det är så livet är för oss. Varenda en. Men man måste försöka försonas med sig själv. Så kan man emellanåt faktiskt njuta av livet och inte ta det så allvarligt.

Kram på dig <3
Mer
3 år 1 månad sedan #1324407 av memphis
Svar från memphis i ämnet Till Hope
Något helt annat: snyggt hår du har Hope!
  • IM
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1324423 av IM
Svar från IM i ämnet Till Hope
Har bett Drummer om ursäkt, min ursäkt var uppriktig.dessutom visar ett pågående missbruk att du inte alls arbetar på en bättre jag. Narcisster vet inte vad ordet sanning är, de lever i sin lögn.. Det är bättre att vi inte har kontakt. Jag nonchalerar dig, du gör detsamma.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1324431 av Hope
Svar från Hope i ämnet Till Hope

memphis skrev: Något helt annat: snyggt hår du har Hope!

Tack så mycket. Tycker inte är så himla viktigt med hår och sånt. Tycker skatbo kan va snyggt också. Min frisör klippte mej så prydligt så man måste styla det för annars ser det inte klokt ut eftersom det är så prydligt ut. Orka bry sig egentligen. Så mössan åker på.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Hope. Orsak: Analsex