Skötsamhet!

Mer
3 år 3 veckor sedan #1332640 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Skötsamhet!
Moderator1:

Tycker inte du ska urskulda tequilas påhopp och förklara det med att han lever ett liv med sådana uttryck. Alla har ansvar över sina handlingar oavsett var man är ifrån och vilken miljö man än lever i. T är ingen trevlig person så är det helt enkelt. Han hänger här för att ingen vill umgås med honom, ensam, bitter, full och i avsaknad av pengar att punda på.  
Mer
3 år 3 veckor sedan #1332649 av Moderator1
Svar från Moderator1 i ämnet Skötsamhet!
Cosmos,

jag känner inte Tequila tillräckligt för att kunna avfärda honom som enbart otrevlig. Kanske kan han utvecklas av att vara på Viska? Jag vet inte, tyvärr. Önskar det fanns lite mer i verktygslådan än avstängning. Visst, han kunde åkt på bannlysning från forumet i någon vecka för det han hotat er med, men är inte säker på att forumet klarar det. Och han skulle nog bara registrerat ett nytt konto och fortsatt. Krig. Det vill jag inte ha.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1332651 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skötsamhet!
Tequila gillar krig. Nu har han också en armé.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1332653 av Moderator1
Svar från Moderator1 i ämnet Skötsamhet!
Geta,

jag tror inte Tequila gillar att kriga. Det är inte därför han är här.

Tyvärr verkar han inte förstå hur destruktivt det är att hota folk. Det drabbar både honom och stämningen här. De senaste två veckorna gick bra, då skötte han sig. För att försöka hålla mig till ämnet.
Mer
3 år 3 veckor sedan - 3 år 3 veckor sedan #1332658 av IM
Svar från IM i ämnet Skötsamhet!
är inte tequila och Hope samma användare, tycker inte heller att att man ska ursäkta dåligt uppförande. Det är inte vad en moderator ska göra. Jag har sagt och det står jag vid, jag nonchalerar tequila/ Hope men en moderator ska säga ifrån när man går över gränsen.
Last edit: 3 år 3 veckor sedan by IM.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1332662 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skötsamhet!
Tequila Jag har nu läst tråden och du har erkänt hot mot medlemmar och att du skall stanna kvar medan vi andra dör. Då undrar jag väntar du dig det lilla Paradiset där Satan regerar? Vilket skulle innebära att du inte har kvar din själ. Jag vet en del efter många år av hackande på mig från sådana som hör hemma på samma ställe som dig själv. Psykpersonal, en del har kontakt med Jesus de är genuint tillhörande Jesus och de har tagit jobbet pga att lära sig mer om livet och deras ande är också i helig ande,

Många här vet inte vad du menar men ditt hot är genuint vilket du själv erkänt i tråden. Jag vet men det här är mitt första inlägg i tråden och jag vet att de du hotar är en realitet. Du vänder dig till fan själv när du får sista ordet när folk går hem Till Gud Detta inlägg är den ögonöppnare folket på sajten behöver. De vet ingenting om andliga ting. Så egentligen skulle detta kunna polisanmälas pga olaga hot.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum