Skötsamhet!

Mer
3 år 3 veckor sedan #1332456 av memphis
Svar från memphis i ämnet Skötsamhet!
Teqila är ett komplicerat fall. Hans mamma har lärt honom att man kommunicerar genom att skapa konflikter, om jag förstått det rätt. Tror att det egentligen är orsaken till hans attityd, inte så mycket missbruket. Jag har själv använt mycket droger och blev inte ilsken av det, tvärtom. Däremot kan man bli stingslig när drogerna tagit slut.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1332496 av Tequila
Svar från Tequila i ämnet Skötsamhet!
Jag blir konfliktfylld av droger det stämmer. Jag skäms för det. Men jag är ännu värre i verkligheten. Dessutom i verkliga livet så tror inte folk att dom kan säga vad som helst om mej eller till mej som på nätet. Folk visar hänsyn, kärlek och respekt. Även om omsorg eftersom jag blir sjuk av vissa saker. Folk går inte in i ansiktet på mej och tror dom kan säga vad som helst till mej. Men på nätet tror folk det. För dom tror dom kommer undan med det.

Life is a pain but it makes me grow! (:
Mer
3 år 3 veckor sedan #1332502 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skötsamhet!
Viskas medlemmar brukar vara ett under av vänlighet. Det finns ingen orsak att bli så uppbragt som Tequila blir. Han måste se spöken mitt på dan.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1332514 av krokus
Svar från krokus i ämnet Skötsamhet!
Om det är någon på Viska som säger vad som helst, ja då är det du Tequila. Igår skulle du pissa på våra gravar, främst Cosmos grav. Mycket otrevlig ton som du har till och från.
  • Klanggedin
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • Noble and true with a heart of steel
Mer
3 år 3 veckor sedan #1332515 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Skötsamhet!
Nu var det här mer tänkt som ett försök att uppmuntra skötsamhet..
Mer
3 år 3 veckor sedan #1332517 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Skötsamhet!
Det finns ingenting att ursäkta Tequilas beteende för. Mannen är ett sorgligt rötägg, besatt av hämnd för ett ofullständigt liv. Borderline ut i fingerspetsarna. Han har då ingen psykossjukdom. Den är bara en kuliss för hans bedrövliga beteende mot särskilt mig.